joi, ianuarie 08, 2009

Online: Top clipuri virale 2008

La inceputul lui 2008 am facut o prima retrospectiva anuala a spoturilor virale mai deosebite de la noi (pentru 2007).

M-am gandit putin anul acesta inainte de a face retrospectiva pe 2008. E greu sa gasesti niste criterii strong pentru un top al viralelor. Numarul de vizualizari ar fi un prim criteriu si desi ne ofera o imagine a virulentei clipului, acopera doar o parte din raspandirea "microbului". Nu stim niciodata cati oameni au comentat sau povestit altora un clip, sau cat de mult a contat ca acea reclama a fost difuzata si la TV.

Am pus cuvantul "top" in titlul postului, dar ce am inclus aici nu e un clasament bazat pe criterii obiective. E un top ce tine mai mult de idee si executia ei si mai putin de virulentei "masurabile".

1. Feedback is 50 (The Money Channel)
Excelent realizat, excelent casting, excelent dialog.

2. Comenzi in trafic (PNL)
Geniala idee!

3. Profita ca esti tanar (Vodafone)
Iti place sa il revezi!

4. Adrian Despot la Music Channel
Natural si adevarat.

5. Sex salbatic (Salvati Delta)
Neasteptat, direct, graitor.

6. Sat de brand manageri (Business Standard)
O incercare draguta de a starni un viral.

7. E dreptul tau la o bere adevarata (Stejar)
Un raspuns indraznet la campania "Ziua Barbatului".

8. Spot bloggeri (Votezi.ro)
O intentie buna neinteleasa insa de unii.

9. Matasel preda Macarena (Olimpiadele Comunicarii)
Nu tocmai surprinzator, dar totusi inedit.

10. Striptease la metrou
Cineva a anticipat criza...

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Comenzi in Trafic e cea mai tare idee pe care am vazut-o in Romania, ever :)

12:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Multe dintre clipurile astea nu le cunoasteam. Toate sunt interesante.

8:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Scuze pentru spam, dar chiar are mare legatura cu subiectul: am facut un detector de virale, le prinde destul de bine:

http://blogrank.targetit.ro/topvirale.php

1:23 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Multumim pentru aprecieri, felicitari intregii echipe Kinecto ce a lucrat pe acest proiect. :)
Proiect care ar fi fost si mai reusit daca am fi conturat mai bine partea de revealer. Dar deh, asta ne va ajuta pe viitor, pentru urmatoarele virale - 2009 abia a inceput, doar.

3:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Dragute, le-am prins pe toate la timpul. Pe piata noastra si cu research risti sa o dai in bara cu un viral.

Trebuie ceva investitii mai serioase, copywriteri mai destepti si cateva rezultate ''mari'' publicate dar astea sunt lucruri deja stiute.

Ce as vrea eu sa vad in online-ul romanesc ? BMW Films..dar romanesti.

10:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home