miercuri, februarie 25, 2009

Blogs: Cum folosim Twitter

Cred ca cel mai interesant rezultat din RoTwitter Survey mi se pare acesta:
63% dintre respondenti citesc mesajele pe Twitter.com
Cineva imi zicea de dimineata ca e chiar enervant sa dai refresh ca sa vezi noile posturi. Da, e chiar enervant si deloc practic. E ca si cum ai citi 20 de bloguri fara feed reader!

Procentajul respectiv lasa loc de interpretari interesante despre felul in care sunt adoptate noile aplicatii in Romania. Eu credeam ca Twitter a crescut tocmai datorita multitudinii de aplicatii disponibile!

Si fiindca e pacat sa iti irosesti timpul dand refresh la Twitter.com, inserez un mic ghid de aplicatii pentru utilizarea Twitter. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa selectez serviciile din lista!
  • TwitterFox - aplicatie pe care o instalezi in browser-ul FireFox. Foarte simpla si usor de folosit. Pentru citirea mesajelor iti poti seta un interval in care sa fii anuntat ca ai noutati.
  • TweetDeck - poate cea mai evoluata aplicatie de gen pentru Twitter, dezvoltata pe tehnologie Adobe, ce trebuie instalata pe computer si activata pe desktop. Permite impartirea fluxului in mai multe grupuri. Ideala pentru cei ce urmaresc foarte multe persoane.
  • Blu - o aplicatie de desktop realizata pentru utilizatorii sistemului de operare Vista.
  • Twhirl - o alta aplicatie bazata pe tehnologie Adobe pe care o poti instala pe computer.
  • Twitterrific - aplicatie de desktop pentru utilizatorii de Mac.
Si cand ma gandesc ca la inceput postam pe Twitter prin sms...

Etichete: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eu caut ceva pentru Windows Mobile, ca sa instalez pe telefon si eventual sa aleg ca acolo sa-mi arate update-urile doar de la anumite persoane, nu de la toti cei pe care ii urmaresc.

9:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pana de curand foloseam si eu metoda refresh. Pe urma am trecut la twetterfox. Cat despre bloguri, abia de o saptamana folosesc un reader. Citeam peste 20 de bloguri pe zi si le deschidem pe toate. Imi place mai mult sa vad tot ce e pe blogul omului. :-) Ineficient dar placut.

Cand am completat Rotweeter Survey inca foloseam twitter.com. Deci si eu sunt vinovat de cele 63 de procente. :-)

10:12 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu unul folosesc exclusiv interfata web pentru a citi update-urile de pe Twitter.

Astfel, eu controlez cand intra Twitter in programul meu, nu sunt agasat de notificari ale aplicatiilor desktop din minut in minut. Poate sunt eu control freak dar mi se pare mult mai... eficient asa.

Apoi, n-am gasit aplicatie desktop care sa-mi ofere claritatea si usurinta de parcurgere a www.twitter.com

10:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

@Florin si mie imi place sa citesc de pe blogul omului, dar e mult mai practic sa citesti titlurile si eventual introducerea in reader pentru a-ti da seama daca te intereseaza articolul. In plus, e mult mai usor sa apesi F5 in reader si sa vezi pe ce blog sunt posturi noi decat sa deschizi 20 de taburi.

7:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Exista ceva de genul Twetterchrome? Sau ceva plug-inuri pt. Chrome?

1:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Azi tocmai ce am renunţat la TwitterFox. Devenise foarte enervant pentru că de vreo 2-3 revizii încoace au introdus o facilitate prin care îmi punea Firefox-ul on-top de fiecare dată când aveam update-uri pe twitter.

Twitdeck, configurat bine, este operă de artă!

4:37 p.m.  
Blogger Radu said...

TweetDeck nu este dezvoltat de Adobbe. Este dezvoltat pe platforma Adobe Air, dar nu are nici o legatura cu Adobe in ceea ce priveste aplicatia in sine.

7:02 p.m.  
Anonymous alex said...

Tool pentru minimizarea url-urilor
Urlminifier.com

9:19 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home