vineri, februarie 13, 2009

Blogs: Design vs RSS

Ieri seara ma uitam pe niste teme de WordPress si incercam sa vad daca aleg una free sau paid ori merg mai departe cu design-ul inceput in vara anului trecut si neterminat. Pentru mine designul e cel mai important in orice. Il pun chiar inaintea performantelor.

FeedBurner imi arata ca am ajuns azi la 2008 de cititori prin feed reader. Daca ma uit in Trafic.ro, vad ca am in medie 590 de vizitatori pe zi care ma citesc direct pe blog. Deci de ce as avea nevoie de un design nou?

Acum nu ma mai uit la teme creative, originale sau deosebite, ci ma gandesc cum sa fac tranzitia celor 2000 + de cititori de pe Blogger.com pe domeniul propriu (cu WordPress in spate).

Asadar, mai conteaza design-ul?

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

UPDATE: Mesaj catre cei 2000 + cititori prin feed reader: Daca aveti 5 minute si nu l-ati completat deja, pe blog gasiti un chestionar prin care doresc sa aflu mai multe despre audienta mea.

Etichete:

10 Comments:

Anonymous Anonim said...

Conteaza pt ca o parte din acei cititori de RSS vor intra sa citeasca comentariile, asa cum am intrat eu la postul asta.

1:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si sa comenteze.. am uitat :)

Te-ai gandit care e motivul pt care ai putine comentarii? Oare modul total ne-uzability al blogger.com?

Eu zic ca da .. designul conteaza (si nu ma refer neaparat la floricele pe bg, ci la usability).

1:28 p.m.  
Blogger Dan Mihu said...

Vroiam sa va semnalez ca update-ul nu se citeste in RSS Reader, poate ii faceti un post separat.

1:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu le folosesc ambele. Pe iGoogle vad feed-ul (luat prin Google Reader) si intru pe blog sa citesc cand vad un titlu interesant.

2:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Designul de blog e relevant doar atunci cand expune si pune in valoare eficient continutul blogului si nu aspectul acestuia.

2:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salutare.
Mi-am pus exact aceeasi problema, desi blogul meu e abia la inceput. Insa am vrut sa aiba un aspect profesional, ca sa inspire incredere. Si, in masura posibilitatilor, sa aiba continut premium.
Asa ca am luat la rand toate site-urile cu teme Wordpress din primele pagini din Google, am vazut mii de teme gratuite, sute cu plata si tot nu m-am putut hotari.
Foarte frustranta treaba.
Eu sunt de parere ca design-ul ajuta mult la credibilitatea unui blog. Asa ca... merita efortul. :)

3:41 p.m.  
Blogger Eugen Suman said...

Sondajul nu functioneaza cum trebuie, are un bug la ultima pagina, chiar daca se completeaza corect intrebarea despre profilul socio demografic, pagina crede ca nu e completat si nu-ti permite sa treci mai departe. sorry.

4:19 p.m.  
Blogger nihasa said...

cat timp designul nu deranjeaza cititorul sunt de parere ca nici cu conteaza.

nu o sa intru pe blog ca imi place designul dar nu-mi place ce e scris.

dar s-ar putea sa nu mai intru pe blog pentru ca designul nu ma ajuta sa citesc ce e scris (background negru scris alb)

5:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Evident ca designul este cel mai important! Cand intru pe blog, inainte de a citi o linie de cod, trebuie sa imi placa ce vad.

6:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tu si cu Orlando va puteti inscrie cu succes la cele mai urate blog-uri din online..
:))

10:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home