luni, februarie 23, 2009

Blogs: Rezultatele RoTwitter Survey 2009


In urma cu trei saptamani lansam prima editie a RoTwitterSurvey, un sondaj online dedicat utilizatorilor de microblogging din Romania. In timpul in care chestionarul a fost disponibil online am primit 459 de raspunsuri, un numar destul de important, zic eu, daca il raportam la numarul de utilizatori de Twitter din Romania: ~ 2.500 (dupa aprecierea mea).

Desi e doar un sondaj si nu am cautat sa il fac reprezentativ la nivel national (ar fi fost un pic ciudat, tinand cont de cat de mic e fenomenul), RoTwitter Survey este o prima oglinda a microblogging-ului in Romania.

Am sa revin si eu cu observatiile mele. Pana atunci va invit sa il comentati voi!

Pentru conformitate, acest sondaj a fost initiat de mine si implementat de Markability.ro pe platforma eSurvey.ro.

Etichete: , , ,

5 Comments:

Blogger Someone said...

Mă îngrijorează dominaţia Bucureştiului. (and I hate Captcha)

11:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

Mă așteptam la aceste rezultate, mă miră dominația clară a Bucureștiului.

Și aveam impresia că lumea urmărește mai mult de 100 de oameni, în general. Dar iată că nu.

3:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Iasul pe locul 2 ? uau ma bucura sa aflu acest lucru !

4:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

sunt convins ca dominatia clara a Bucurestiului, este tocmai pentru faptul ca din bucuresti au fost cei mai multi care au facut testul.

eu personal am renuntat la jumatate ca nu imi mergea, si m-am enervat, si cunosc altii care nu sunt din bucuresti si nu au vrut sa faca testul.

Deci la faza cu locatia, nu cred ca este deloc reprezentativ. Toate celelalte sunt insa demne de luat in calcul

1:08 p.m.  
Blogger CeImbracAzi-Sonia said...

Nu am participat la sondaj cu toate ca am cont pe twitter...asa ca nu stiu cat de reprezentative sunt datele, daca EU lipsesc de acolo. glumesc...si nu prea.

3:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home