vineri, februarie 06, 2009

Events: Ne vedem la Twestival?

Pe 12 februarie, in mai multe orase din lume va avea loc Twestival, o serie de petreceri pentru fanii Twitter, ce isi propune ca pe langa distractie sa sustina si o cauza sociala.

In Bucuresti, lumea se va intalni la Orange Concept Store. Din ce am inteles sunt asteptate 150 de persoane. Sper sa pot ajunge si eu.

In Capitala, "sufletul" petrecerii este Diana Georgescu. De la ea am aflat ca orice idee/ propunere de sponsorizare a acestei intalniri de oameni influenti este mai mult decat binevenita.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cred ca odata si odata o sa imi impun sa imi gasesc timp sa inteleg ce e cu toata nebunia asta...
O zi minunata iti doresc

10:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca as fi in Bucuresti, as veni! De curiozitate!

11:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home