vineri, februarie 06, 2009

Gadgets: Urmatoarea mea cana

Am ceva cu canile. Nu colectionez, dar ma atasez de unele. Am doua preferate: una de la Starbucks, luata de la Londra acum cativa ani, si una cu CNN, adusa din US, de la magazinul televiziunii.

Imi aduc aminte ca intr-o vreme eram fanul canilor lui Stanescu. Oare ii mai merge business-ul?

Am descoperit astazi, prin amabilitatea unui amic, cana Greenpeace. Ce imi place la ea este mesajul pe care il transmite prin "tehnologia" pe care o are in spate.

Pare o cana ca oricare alta. E neagra si are un desen de urs polar. Cand o umpli cu lichid fierbinte, ursul dispare sub ochii tai pe suprafata inexplicabil devenita alba, concomitent cu aparitia la fel de miraculoasa a textului: "Incalzirea globala ucide."

Ce imi place si mai mult e faptul ca aceasta cana a fost mai intai gandita ca suport de reclama pentru mesajul Greenpeace. Acum poate fi cumparata de aici.

Etichete:

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ma intreb oare cat a contribuit la incalzirea globala producerea canii. :)

Imi imaginez ca materialul termosensibil consuma ceva resurse in fabricare.

10:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Draguta idee!
Magazinul lui Stanescu de la Sala Palatului nu mai functioneaza de ani buni insa.

10:25 a.m.  
Anonymous Anonim said...

super-tare ideea! simpla si clara. vreau si eu o cana!

8:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu cred ca faceau astia de la greenpeace o cana care sa polueze. ar fi chiar culmea :))

11:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Bravo Greenpeace!

Super idee. Mi-ar placea sa vad cana asta pe masa tuturor. E un mod de a spune ca-ti pasa.

Cat despre resursele folosite ca sa faci o cana cu un mesaj ce poate sa schimbe lumea, pot sa spun un singur lucru: sunt aceleasi ca in cazul in care faci o cana simpla, care nu spune nimic.

Diferenta o sa o vedem peste multi ani, daca o sa ne pese indeajuns de mult sa facem ceva, oricat de mic. Cum ar fi sa ne luam o cana.

12:00 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home