marți, februarie 17, 2009

Ideas: Intrajutorare pe credite

19 ore de cand am plecat de acasa. 16 ore de cand stau la serviciu. O premiera dupa ceva timp! La ora asta tarzie imi vin tot felul de idei, cum ar fi:
Ce ar fi daca s-ar face un site de socializare & intrajutorare? Am nevoie de ceva, orice (fara bani si alte lucruri materiale consistente), cer in network. Dar ca sa primesc trebuie sa dau ceva la randul meu. S-ar merge pe sistem de credite obtinute si consumate.
Ar putea fi de folos asa ceva? Ar ajuta la ceva? Dar mai ales, ar functiona?

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Etichete: ,

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Vezi needish.com - nu chiar ce propui tu, insa 'p-acolo'. Practic, variatii ale siteurilor de anunturi (insa imi imaginez ca exista o tendinta de a aluneca spre anunturi pur comerciale, indiferent de tema siteului).

4:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

O forma a ideii e de gasit aici: http://dasiprimeste.wordpress.com/

8:22 a.m.  
Blogger Mynsc said...

S-a incercat deja, inclusiv in Romania. Acu vreo 2 ani am dat peste un site autohton ce functiona exact pe principiile sugerate de tine, insa nu cred ca mai e printre noi. Daca o sa-mi aduc aminte numele o sa-l precizez intr-un comentariu.

2:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ideea cu "credite" e de fapt un alt fel de sistem de bani. Eu cred ca in general motivul unui astfel de sistem e ca sa ti utilizatori blocati in sistem (vezi principiul de la redesignme). Ii platesti in sistemul tau si te asiguri ca pe urma cumpara tot de la tine. Pentru chestii de intrajutorare parca n-ar trebui sa existe o cuantificare dar atunci cum eviti abuzurile. Apare si problema quantificarii faptelor.

2:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://uk.zopa.com/ZopaWeb/

3:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Se practica in Elvetia. Se cheama easyswap - un fel de troc online.

Am scris despre asta aici: http://corinamurafa.eu/2008/11/02/inovatii-elvetiene-troc-online/

Si site-ul lor e aici: http://www.easyswap.org/view/index.php

Nu stiu acum chiar cat de bine functioneaza...

6:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home