joi, februarie 19, 2009

Life: Concertul Madonna, anuntat oficial



Am auzit si eu ca toata lumea de venirea Madonnei in Romania, dar nu am urmarit povestea pana acum. Am avut un sentiment ciudat, poate unul al unui fan ce va fi dezamagit de reactiile "mergatorilor" la concerte.

Parca vad reactii pe bloguri de genul "E batrana!", "Nu mai poate!", "A facut playback!". Le-am vazut dupa ce a concertat anul trecut in Europa pe blogurilor unora care au reusit sa ajunga la unul din show-urile Madonnei. Dar asa sunt eu, putin dezamagit de felul in care noi (ca popor) reactionam.

Azi am aflat de pe Facebook (bun canal de informare!) si direct de la Vodafone (sponsorul oficial) ca Madonna va concerta pe 26 august, in Parcul Izvor. Biletele vor costa: 120 RON, 160 RON, 600 RON si bilete VIP, la 800 RON.

In deschidere va fi Paul Oakenfold, inca un motiv sa nu ratez concertul. Mai sus v-am pus sa ascultati Southern Sun.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | PROGRAM ZIUA 1 | ZIUA 2

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

oricit de batrina e ...tot mai poate

12:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Oricine ai fi si oricat ti-ar placea sau displacea, te duci la Madonna la concert nene! Te duci sa o vezi LIVE! E datoria oricui, fie ca-i place, fie ca nu de ea cum canta, sau cum arata, sau whatever! O data in viata macar te duci la concert la Madonna. Nu exista nimeni mai mare ca Madonna.
Sa nu crezi ca sunt vreun fan inrait. Imi place, dar nu e 100% genul meu. Asta nu inseamna ca nu apreciez nivelul urias la care s-a ridicat chiar si-asa, "fara talent". :)

12:40 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

ce Madonna, Paul Oakenfold e tata lor, asa ca ready, steady, go !

6:58 p.m.  
Blogger Gabriel Leonard said...

Mie nu-mi place Madona.

8:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home