joi, februarie 12, 2009

Online: Unde se duc investitiile?

Imi placea acum mai bine de o luna sa spun "Sunt mai multi bani in piata decat proiecte online". Evident faceam referire la valul de investitori ridicat in online.

Nu stiu cum sunt altii, dar eu am vazut in jurul meu cum s-au schimbat oamenii (mai bine zis afacerile lor) in ianuarie. In decembrie, vorbeam cu cineva despre planurile de viitor. In ianuarie imi zicea: "Sunt oficial in criza".

Ma rog, exagerez si eu putin.

Investitiile in online au reprezentat in 2008 un subiect bun de discutie si articole. In 2009, am luat putin pulsul pietei si am vazut ca unii investitori si-au pus planurile pe hold. Si ii inteleg oarecum.

Pe de alta parte, Orlando spune ca e un an bun pentru investitii si tind sa ii dau foarte mare dreptate.

Asa am ajuns la ideea de a dezbate la urmatoarea intalnire a Web-Club subiectul investitiilor in online. Sa aflam mai multe pareri.

Voi ce credeti?™

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Perioada e buna pentru investitii daca ai ceva cash la indemana dar trebuie sa fii foarte foarte atent unde investesti. Poate mult mai atent decat inainte pentru ca acum pericolul ca un startup sa dea faliment repede e destul de ridicat. Trebuie sa aiba un model de business extrem de sanatos, bazat mai putin pe entuziasm:).

10:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca e bine ca s-au mai linistit apele dupa bula web 2.0 care a dat impresia multor antreprenori ca webul e un fel de gaina cu oua de aur. Sunt deacord cu ce zice Orlando, cu mentiunea ca va fi un an prielnic pt cei care au experienta, banii si cunostintele necesare.

12:05 p.m.  
Blogger Unknown said...

Imi pare un an excelent pentru startupuri, oamenii si serviciile auxiliare sunt mai ieftine, inventiile/inovatiile care eficientizeaza sunt foarte cautate.

12:22 p.m.  
Blogger ralu said...

Anul acesta este un an propice pentru investitorii care au un plan solid, care se baszeaza in investitiile lor pe un research inteles si pe intelegerea necesitatilor target-ului vizat. Anul acesta, va fi o schimbare la nivel de inlocuire a focusului de pe cantitate, pe calitate, din necesitate, intru cat investitorii nu isi vor permite asumarea riscului de a risca.

1:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home