duminică, februarie 22, 2009

Tools: Cum imi decorez casa online?

In urma cu vreo 2 - 3 ani am vrut sa imi fac eu mobila. Ma rog, am vrut sa imi fac un anumit corp in casa. Vazusem la Mobexpert o piesa care imi placea, dar credeam ca pot face eu una care sa mearga si mai bine pe spatiul disponibil. Asa ca m-am apucat sa fac eu schita.

Cineva apoi a implementat-o, dar prost. Nu imi placea deloc cum a iesit. Vina apartinea in parte designului, culorii alese, dar si executiei in sine. Pana la urma m-am dus la Mobexpert si am luat originalul.

Acum sunt intr-o situatie asemanatoare, numai ca de data asta nu am nici model, iar spatiul e destul de pretentios, ca sa nu ii spun ciudat. Mai mult, acum m-am smecherit. Nu mai desenez pe hartie, vreau sa fac pe computer, mai precis online schitele.

Am inceput asadar sa caut tot felul de tool-uri online care m-ar putea ajuta. M-am jucat putin cu configuratorul de pe House to Home, mi-am adus aminte de Floor Planner, MyDesignIn (inca in private beta) si de IKEA Office Planner (stiu, asta e din alt film).

De pe Twitter, am mai cules sugestii precum Google SketchUp, 3D Home Decorator, IKEA Home Planner. Alte idei?

p r o m o
DIGITAL MARKETING FORUM |
NU RATA SERIA DE SEMINARII PENTRU COMPANII
!

Etichete:

7 Comments:

Blogger Adrian Mihalcioiu said...

Bo are un soft pt "interior design"
http://www.boconcept.co.uk/

3:25 a.m.  
Blogger Adrian Mihalcioiu said...

Bo are un soft pt "interior design"
http://www.boconcept.co.uk/

3:26 a.m.  
Anonymous Anonim said...

exista si un tool romanesc pentru acest lucru. Se cheama PlaningWiz si este dezvoltat la Cluj. Vezi http://planningwiz.ro/

10:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu m-am inspirat de pe blogul unui prieten din timisoara care scrie despre asta : http://www.freshome.com . Daca il convingi sa vina sa vorbeasca la o conferinta ar fi o realizare, ca nu prea vrea sa se arate public :)

E consultant si pt Smashing Magazine printre altele .

10:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Furnish de la BoConcept

12:12 p.m.  
Blogger pencea said...

dupa ce te saturi de schitat (pentru ca trebuie sa recunosti, se va intampla) cred ca merita sa arunci un ochi pe MyFab.com. E un magazin de designer furniture cu preturi mai in regula ca la Kartell sau alti cooleni

5:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ia legatura cu un arhitect. sau inventeaza tu un program de proiectare mobilier, daca tot vrei sa le faci singur pe toate. alte idei?

6:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home