joi, martie 19, 2009

Media: Revolutia Internet 2.1

In urma cu un an, revista Biz dedica un mare articol (de fapt doua articole) noului Internet, oferind pe de o parte o analiza a fenomenului web 2.0 si o colectie de 20 de proiecte online.

Ieri pe blogul revistei, a fost anuntata continuarea acestui articol, acum in mijlocul atentiei fiind social media, retelele sociale si o "colectie" de profile ale celor mai activi oameni din online, acele nume care contribuie al dezvoltarea Internetului pe plan local.

De asemenea, va fi reluat si articolul dedicat noilor proiecte online, redactia fiind deschisa la propuneri din partea dezvoltatorilor. Asadar daca aveti un proiect interesant puteti sa trimiteti o descriere la biz [@] bmg [.] ro.

Tot de pe blogul lor, am aflat ca Biz tocmai a scos numarul special dedicat celor mai importanti clienti de publicitate din Romania. Il vedeti in varianta online aici.

p r o m o
Cum creezi si implementezi o campanie de comunicare pe bloguri?
Strategist.ro: Ce poate invata blogosfera de la Paul Arden (part 1)

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

pe blogul lor nu scria si ca numarul ala cu Top 50 investitori in publicitate a fost ultimul numar pe print?

2:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu, nu scria asta pe blogul nostru. Scria insa ca e un numar special, nu primul si cu siguranta nici ultimul. Pe print SI pe online.

2:34 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home