miercuri, martie 18, 2009

Personal: Cateva intrebari

Am avut o zi plina care se adauga unui sir de saptamani foarte solicitante. Poate din oboseala acumulata sau altceva am ajuns sa imi pun intrebari "existentiale" la final de zi. De exemplu, acum ma tot intreb: "Cand ajungi sa fii multumit de ceea ce faci?"

Vazand prezentarile celor de la Web-Club si discutand cu diversi participanti, am ajuns sa ma intreb si: "Cum umpli multele goluri din jurul tau? Ar trebui sa ne implicam in situatiile care ne intereseaza direct? Ca inseamna de fapt ca trebuie sa sustinem industria (oricare ar fi ea)?"

Astazi cineva m-a intrebat ce oportunitati (de business) sunt in online pe timp de criza. Buna intrebare!

CapsLock si reFresh se intreaba ce urmeaza dupa aparitia in numai o luna a trei bloguri care isi propuna sa acopere zona de online (reFresh, CapsLock si Strategist.ro). Eu am tot zis ca e timpul specializarii blogurilor. Din punctul meu de vedere, pregatesc doua noi bloguri specializate. Unul va fi dezvoltat integral de mine, pentru celalalt am oferit consultanta de continut si promovare. Detalii voi oferi la timpul potrivit.

p r o m o
Cum creezi o strategie de social media pentru brandul tau?

Etichete: , ,

3 Comments:

Blogger Axin Cornel said...

Cristi, se zice ca in viata nu poti influenta decat 5% din intamplarile din jurul tau. 95% se vor intampla no matter what you'll do. Deci, concentreaza-te pe aia 5% :)

1:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Sunt curios unde va duce aceasta nisare a blogurilor.Cred ca se va exagera pana la a scrie in bloguri despre "pixuri cu pasta albastra care dureaza 5 zile" .

8:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi, legat de intrebarea ta: "Cand ajungi sa fii multumit de ceea ce faci?" Nu ar fi mai interesant de explorat daca ceea ce faci este intr-adevar ceea ce iti place?

Daca muncim doar pentru a atinge momentul cand vom fi multumiti de ceea ce facem, atunci este posibil sa nu muncim la adevaratele lucruri care ne fac placere si ne multumesc.

O perspectiva interesanta din care poti descoperi lucrurile care iti fac placere o poate da joaca. Stuart Brown are un discurs exceptional despre acest subiect. http://bit.ly/1ppkS Enjoy :)

1:48 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home