duminică, aprilie 19, 2009

Blogs: Asa-i in blogging!

Saptamana trecuta, mi-a exprimat parerea constructiv, zic eu, despre prima emisiune despre blogging de la noi: "Dupa Bloguri".

Asa cum era de asteptat, au aparute multe alte insemari pe acest subiect. Si pot spune ca am vazut cateva idei bune pe care producatorii emisiunii ar putea sa le ia in considerare. Am vazut si reactii nepotrivite.

O saptamana mai tarziu, mi-am zis ca ar trebui sa sustinem cu totii emisiunea. De ce? Pentru cel putin doua motive.

Este prima emisiune pe topic, prima incercare, asa cum si RoBlogFest a fost primul eveniment de blogging sau Internetics, primul festival de Internet. Toate aceste initiative merita mai degraba suportul nostru.

In blogosfera, exista bloguri si bloguri. Unele ne plac, altele ne repugna. Nu exista un blog pe placul tuturor si nici o opinie sau idee care sa fie aprobata unanim. Suntem o "natie" foarte colorata, dar ne intelegem bine (de cele mai multe ori). "Dupa Bloguri" e parte din blogosfera noastra si nu ar trebui sa o excludem. Ar trebui sa o acceptam. Chiar daca asta inseamna sa nu o urmarim.

Poate motivatiile mele par prea optimiste si exprima o parere personala, insa pana la urma asa-i in blogging!

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete:

6 Comments:

Anonymous dumis said...

Exact motivul asta l-am dat si eu catorva persoane care m-au intrebat de ce ar sustine o astfel de emisiune.

Ai foarte mare dreptate, trebuie sa o acceptam indiferent daca o urmarim sau nu, pentru ca pana la urma e prima emisiune TV despre bloguri.

8:14 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ca de obicei la români multă lume a sărit la gâtul lor. Eu mă bucur că se face emisiunea, e un semn că blogging-ul intră și la noi în main-stream.

Și, în orice caz, ei FAC ceva, ceilalți CRITICĂ de pe margine...

1:09 p.m.  
Anonymous Dragos Stanca said...

O opinie pertinenta si echilibrata, pentru care iti multumesc.

11:24 a.m.  
Blogger Piticu said...

Stii cum poti sa o sustii, te uiti la tv ... ca poate creste punctul ala pe care nimeni nu stie cum se masoara.

11:51 a.m.  
Blogger Cristian said...

rating-ul il va face in alta parte!

6:19 p.m.  
Blogger Cristian said...

rating-ul il va face in alta parte!

6:19 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home