vineri, aprilie 24, 2009

Blogs: De la Twitter la Tumblr

Se pare ca mi-am facut contul pe Twitter in urma cu aproape 2 ani, pe 1 mai. Nu imi amintesc eu exact, asa scrie aici (alaturi de profilul meu de twitterist). Ieri am trecut de pragul de 2.000 de followers, mai repede decat am estimat eu. Practic de la inceputul anului mi-am dublat numarul de urmaritori!

La doi ani de Twitter, fac un nou pas in microblogging. Am intrat si pe Tumblr. De doua zile ma tot uit la el si pentru inceput am deics sa creez un microblog cu informatii utile despre social media in Romania, care sa vina cumva in completarea Strategist.ro.

Am creat asadar blogul RoSocialMedia.Tumblr.com in care am agregat in principal toate studiile initiate de mine in utlimii 3 ani, in zona social media. Am pus si o prezentare de la eResearch despre utilizatorul de Internet roman si voi cauta sa adaug si alte resurse. Orice sugestie e binevenita!

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: , , ,

1 Comments:

Blogger light play said...

wow! multumesc pentru accesul la date. f. interesant pentru mine (fac acelasi gen de sondaje pentru canada la serviciu).

3:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home