joi, aprilie 30, 2009

Events: Aseara la Web-Club

Din cand in cand cu totii avem nevoie de un reality check. Din multe puncte de vedere chiar si criza prin care trecem este un reality check pentru noi toti. Aseara la Web-Club am avut o intalnire pe care eu o vad drept un moment in care oamenii din online si-au pus cateva intrebari si s-au confruntat cu realitatea.

Tema serii a fost "Is online advertising overrated?", o idee sugerata de un amic din advertising care intr-o scurta discutie telefonica incerca sa ma puna in fata realitatii" "Online-ul nu e un cal breaz precum se arata!".

In ceea ce fac sunt deschis la orice ideee. Trebuie sa fiu astfel pentru a nu rata oportunitati. Si cred ca aseara am fructificat o oportunitate. Am avut o dezbatere puternica, care pe unii i-a amuzat, pe altii i-a speriat, pe cativa (sau mai multi) i-a indignat sau dezamagit. Pe mine m-a bucurat, chiar daca unele observatii m-au vizat direct.

Vreau sa reiau discutia de aseara peste ceva vreme sau sa o duc mai departe, sa ii gasesc o continuare fireasca.

La finalul intalnirii, eu am ramas cu intrebarea: "Are online people overrated?". Au scris despre eveniment, printre altii, Tudor, Piticu si Arhi.

UPDATE: Inregistrarea dezbaterii de la Web-Club poate fi vazuta aici.

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Jan said...

"Are online people overrated?"... cuvantul online in sine deja imi provoaca greata.

Dar stai, ma loghez in twitter ca sa-mi updatez pagina de pe facebook cu parerea mea despre 'instert topic here' ca sa fiu apreciat de toti 'prietenii' care vor bloga/tweetui/spama/diggui/IMui mai departe ideile mele geniale care vor schimba lumea, aceasta minunata comunitate in care toti suntem cei mai buni prieteni, ne ajutam si suntem fericiti. Oh da, sa nu uit apple rulz.

Reality check - fail!

Tim O'Reilly - "And you have to conclude, if you look at the focus of a lot of what you call 'Web 2.0,' the relentless focus on advertising-based consumer models, lightweight applications, we may be living in somewhat of a bubble, and I'm not talking about an investment bubble. (It's) a reality bubble."

3:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mare adevar grait-a Jan mai sus...

9:40 a.m.  
Anonymous Bogdan Theodor Olteanu said...

Este greu sa ii supra sau sub evaluezi. Componenta categoriei "oameni de online" este extrem de eterogena.

Fara indoiala sunt si profesionisti remarcabili in online, dar cred ca, din pacate, Naumovici are dreptate macar intr-o privinta (in altele exagereaza, de dragul demonstratiei): categoria in ansamblu are prea multi tehnicieni si prea putini oameni de marketing.

E foarte greu sa accesezi bugete importante cat timp bugetul unul brand este gestionat de o agentie clasica de comunicare (cu focus pe offline). La fel de adevarat este ca si daca ai avea sansa sa discuti direct cu un brand manager trebuie sa ii cunosti limbajul, piata, problemele (on si off line) ca sa ii poti propune solutii.

Si aici ne intoarcem la reprosul lui Naumovici: cati oameni de online pot sa se uite la o piata, la manifestarile unui brand si sa poata oferi solutii?

Cred ca procesul de educatie este unul bidirectional: oamenii de marketing trebuie sa invete online in aceeasi masura (si in acelasi timp) in care oamenii de online trebuie sa invete marketing.

11:53 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home