marți, aprilie 14, 2009

Events: Web-Club Aprilie

Urmatoarea editie a Web-Club este programata pe 29 aprilie. M-am tot gandit ce tema sa aleg din mai multe idei venite sau primite si am decis sa merg pe subiectul "Is Online Advertising Overrated?".

Tema mi-a fost sugerata de un amic dintr-o agentie de publicitate, care ma certa un pic ca exagerez cu online-ul si puterile sale. Eu unul nu am simtit asta, dar daca un om de agentie imi spune ca simte o supralicitare a mediului online drept canal de promovare, asta ma pune pe ganduri.

Asa ca m-am gandit sa supun aceasta observatie unei dezbateri in care sa invit atat oamenii din agentii de publicitate, cat si oameni din agentii interactive. Mi-au confirmat prezenta: Bogdan Naumovici (23), Stefan Chiritescu (Graffiti BBDO), Bogdan Nitu (Webstyler), Mihai Dragan (MB Dragan) si Bogdana Butnar (MRM Partners), ca moderator.

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: , ,

4 Comments:

Blogger karma police said...

in rominia definitely underrated

6:46 p.m.  
Anonymous Sorin Andronache said...

Salutari si ganduri bune. Cum sa procedez sa pot participa si eu ?

11:44 a.m.  
Blogger Ovidiu said...

http://blogatu.ro/2009/04/microjobs-prezentare.html

3:04 p.m.  
Blogger aka Vali said...

suna cool lista de prezente.
raspunsul e previzibil

10:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home