miercuri, aprilie 22, 2009

Life: Prietenul la nevoie se cunoaste si in Social Media

Ieri am intrebat pe Twitter: Cat de prieteni ne sunt "prietenii" din social media? Sau cati dintre ei? Si am primit multe raspunsuri interesante sau provocari pe marginea subiectului.

Am intrat (serios) in blogosfera la inceputul anului 2006. De atunci si pana acum am intalnit mai multi oameni decat am cunoscut vreodata. Si nu cred ca exagerez. Ii pun la un loc pe toti: atat pe cei cu care am schimbat un singur mail, cat si pe cei cu care lucrez sau am lucrat pe diverse proiecte interesante.

Blogosfera a avut un efect major asupra evolutiei mele din ultimii trei ani si multe din lucrurile pe care le-am facut au fost sustinute de persoane intalnite prin intermediul blogului.

Interactiunea prin social media s-a transformat pentru multi intr-o prietenie. Stiu insa ca nu vorbim de o prietenie adevarata, ci de una de conjunctura, generata de interese comune.

Ar fi interesant ca la un moment dat cineva sa studieze cum ideea prieteniei before and after social media. Un material pe tema prieteniilor online puteti citi aici.

Din experienta mea, asa cum am lasat sa se inteleaga mai sus si am zis pe Twitter: Prieteniile din SM ar putea fi numite mai degraba interactiuni. Fie punctuale, fie pe termen mediu. Prietenia reala e testata la drum lung!

Am scris acest post pentru ca Social Media au reusit sa imi demonstereze astazi ca "prietenul la nevoie se cunoaste". Peste 20 de persoane (multe la prima vedere) mi-au dat neconditionat o mana de ajutor intr-un proiect pe care il derulez. Le multumesc inca o data.

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: ,