duminică, aprilie 26, 2009

Media: Care e cel mai rapid medium?

Desi cutremurul de ieri a devenit deja un subiect enervant si in media, si pe bloguri, dar mai ales pe Twitter, vreau totusi sa fac o remarca pe aceasta tema.

Scriam acum ceva vreme aici despre importanta Twitter si unul dintre argumentele mele era ca "Twitter ofera una din cele mai mari viteze de reactie". Dupa cutremur, ma intreb daca nu cumva Twitter este cel mai rapid medium. Voi ce credeti? Click aici pentru a raspunde!

M-am uitat pe Twitter in mai putin de un minut de la incetarea cutremurului si am gasit 3 sau 4 mentiuni pe subiect. Acum, cand scriu acest post, vad ca inaintea mea au fost 58 de mentiuni, prima fiind aceasta. In total, pana la aceasta ora (9.30), pe Twitter, sunt 1.165 de mentiuni despre cutremur (doar in limba romana).

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

pui prost problema. sunt medii diferite. tv si radio tre sa confirme oficial dar le traiesc in direct pe cand twitter si bloguri nau nevoie de confirmare dar raspund mai greu - trece cutremuru pana scrii la tastatura.

eu merg cu tv.

9:08 p.m.  
Anonymous dumis said...

Mie cel mai rapid mediu mi se pare Twitter. Nu mai stiu daca mai tii minte cazul in care CNN-ul sau BBC-ul a preluat o stire de pe twitter. Parca era vorba de un accident aerian sau ceva asemanator.

1:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ca sa sustin parerea primului "Anonim" dau ca exemplu la realitatea era in direct Paunescu cand a spus "este cutremur" si iau ca pe un alt articol in colectia noastra despre "importanta Twitter" si a internetului pt a ridica, cota in grafice....Salutari MANAFU

8:41 a.m.  
Blogger Cristian said...

@anonim 1

Tocmai pentru ca nu tb sa confirme t e mai rapid! In plus, de pe telefon poti da destul de repede orice pe T.

@anonim 2
Televiziunile au avut ocazia sa dovedeasca ce pot in acea seara. Erau in timpul stirilor.

Asta a facut tipul de la TVR, a zis "se pare ca a fost...". Nu l-am vazut pe Paunescu dar am dat pe Realitatea cand anuntam eu pe T la un minut dupa cutremur, iar ei vorbeau d'ale lor! Cred ca dupa 10 minute a bagat Realitatea ceva!

10:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home