joi, aprilie 16, 2009

Online: Mai multe idei

S-au strans iar in jurul meu cateva lucruri despre care as fi vrut sa scriu, asa ca le voi pune pe toate in acest post:
  • Mega Image face o promotie doar online. Iti creezi un cos online cu produse in valoare de 100 RON si apoi intri cu el in concurs. Imi place ideea "cosului online", ar fi la fel de interesant sa pot comanda cosul de la birou si sa il ridic de la retailer cand merg spre casa.
  • Echipa Joobs a lansat un interesant sondaj pentru job-urile din IT. Il puteti completa aici.
  • Cei care sunt pasionati de pensiile private au o acum o puternica resursa online aici.
  • CERF si-a lansat blogul in urma cu cateva zile si isi propune sa il tina activ tot timpul anului. In spatele sau este Victor Kapra, deci dati add feed-ului in reader!
  • Prietena mea Eliza a lansat din ambitie site-ul Service Casa. Nemultumita de experienta mutarii intr-o casa noua, a hotarat sa faca o resursa online care sa ii ajute pe cei ce aleg sa cumpere o locuinta noua. O sa va povestesc si eu candva cum a fost mutarea mea!
Am ratat ceva important?

MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete:

3 Comments:

Anonymous dumis said...

Mi se pare mie sau servicecasa.ro e down de cateva ore ? Anyway, conceptul e unul interesant, ramane de vazut daca va prinde.

2:03 a.m.  
Anonymous Mihai said...

Multe multumiri!

8:49 a.m.  
Blogger aka Vali said...

e greu de inchipuit cum o mutare poate fi reusita.
poate sa pleci doua saptamani in vacanta si sa gasesti toul mutat si aranjat.
SF?

10:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home