joi, aprilie 09, 2009

Online: Reteaua cauzelor bune

La Webstock, anul trecut, am dedicat o sesiune sustinerii cauzelor sociale prin mediul online. Istoria mea in blogging mi-a aratat ca initiativele de acest gen au sanse mari de reusita daca sunt sustinute de social media. Acesta a fost motivul pentru care am invitat atunci oameni care au desfasurat proiecte sociale cu sprijinul Internetului, ca sa zic asa.

La Webstock, am avut o scurta sesiune de brainstorming cu Dan Dumitrescu despre mai multe posibile proiecte online cu iz social, alaturi de Laur Dumitrescu de la Emblem. Dintre toate ideile puse pe acea masa din holul Howard Johnson a iesit in fata proiectul care astazi se numeste Civika.

De astazi, cei care vor sa se lanseze, implice sau promoveze o cauza sociala pot folosi primul social network de la noi dedicat cauzelor bune. Cititi pe blogul lui Dan ce este si ce poate face Civika.

p r o m o
Microjobs.ro: Job-uri via Twitter
Social Media Training: Pregatim a doua editie pentru 7 mai!
Strategist.ro: Blog de Social Media

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous dumis said...

Usor, usor incep sa apara din ce in ce mai multe retele sociale, si cand zic asta ma refer in special la cele de calitate.

Multa bafta lui Dan, care dupa cate am observat este un om foarte corect , modest si ambitios.

12:31 p.m.  
Blogger Serban said...

oricine si la orice virsta se poate implica in voluntariat social:

http://cercetasii.blogspot.com/2009/04/cind-copiii-se-implica.html

2:22 p.m.  
Anonymous Cojo said...

Ma grabesc sa-mi fac cont ... sper sa pot ajuta pe cat mai multi.

4:52 p.m.  
Blogger aka Vali said...

nu ai definit cauza sociala.
orice poate fi o cauza sociala, inclusiv autoperfectionarea, slefuirea spirituala.
un individ pozitivist si inclinat spre cauze umaniste poate fi mai folositor decat o mie de "cauze sociale".
dar e si asta o moda, datorita necoperirii pietei si deficitului de fonduri.

9:12 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home