joi, aprilie 30, 2009

Personal: Caut agentie interactiva

Am un proiect. Personal. Trebuie promovat si are un target clar. Un obiectiv de atins. Cum un chirurg nu se poate opera singur si trebuie sa se lase pe mana altora, asa si eu nu cred ca pot face o campanie foarte buna pentru mine.

Caut asadar o agentie care sa preia creatia si gestionarea acestei campanii. Succesul ei va fi dat de atingerea obiectivului. Va conta mai mult creativitatea (la orice nivel) si mai putin "productia". Nu exista buget. Adica nu exista nimic. Ne compensam altfel. Ma gandesc sa fac chiar pitch. Sigur nu ofer nimic (ma rog, nu am buget). Si trebuie sa ne miscam rapid. Se baga cineva?

UPDATE: Am gasit!

P R O M O
MICROJOBS.RO: CAUTA SAU OFERA JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI. ULTIMA IN 2009!
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Marian said...

poate te putem ajuta, da-mi un mail cu ce ai avea nevoie la marian[la]6g[punct]ro , pentru ceva interesant s-ar putea sa ne facem timp :-)

2:35 a.m.  
Anonymous Liviu said...

Felicitari :)

3:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home