luni, iunie 29, 2009

Online: My lifestream

Mi-am dat seama ca nu mai am pe blog link-urile din lifestream-ul meu. Asa ca m-am gandit sa imbogatesc postul antrior si cu cateva exemple:

Social Networks
LinkedIn Platforma de comunicare pe grupuri de interese
Facebook Un loc bun pentru cauzele sociale in care sunt implicat

Video & Photo Sharing
YouTube Clipuri care imi plac sau pe care le fac
Flickr Cateva poze, cam putine in ultma vreme

Microblogging
Twitter Platforma de microblogging principala
Cirip Momentan trimit spre el automat mesajele de pe Twitter
Plurk Nu il folosesc activ, ci doar trimit mesaje promotionale via Ping.fm
Tumblr Un loc in care am strans studii despre Social Media in Romania
Posterous Lucruri pe care le primesc pe e-mail, redirectionate si spre Facebook si

Lifestreaming
Friendfeed Mai multe fluxuri agregate intr-un singur loc

Status
Ping.fm De aici trimit mesaje in mai multe conturi

Blogs
Manafu Blogul de baza
Strategist Blog de Social Media
Gadgeteer Blogul programului de teste "Gadgeteer".

Acum ca ma uit la lista asta, ar fi pacat sa nu le strang pe toate intr-o pagina!

Etichete: , ,