miercuri, iunie 24, 2009

Trends: Cati suntem pe Twitter acum?

Pe la inceputul anului, cred, estimam ca sunt 3.000 de conturi active pe Twitter. Tocmai am vazut ca eu am depasit 2.500 de followers, Florin Grozea a trecut de 2.000, iar Bobby Voicu a depasit estimarea mea de la inceputul anului.

OK, Twitter a depasit orice asteptari de crestere! comScore aprecia ca in lume, la nivelul lunii aprilie, erau 32 de milioane de utilizatori. In martie, a numarat 19 milioane. In 2008, Twitter a inregistrat in US o crestere de 752%.

Cati suntem pe Twitter acum? In Romania. Activi. Eu as zice 6.000 din 10.000 de conturi create. Va dati seama, ca e o estimare "la feeling", dar cum am putea afla?

Am intrat in 2009 cu 1.000 de followers. Am mai adaugat in sase luni 1.500. TwitterCounter imi zice ca la finalul anului voi avea vreo 6.000 de urmaritori daca pastrez ritmul de acum, deci imi voi intrece propria estimare.

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Manu said...

cred ca o punere in perspectiva nu ar strica aici. in general, dar mai ales pt twitter in acest moment, utilizatori inregistrati si conturi active nu sunt acelasi lucru.

cf unui studiu recent 'the top 10% of prolific Twitter users accounted for over 90% of tweets'.
detalii aici:
- http://blogs.harvardbusiness.org/cs/2009/06/new_twitter_research_men_follo.html

1:03 a.m.  
Blogger Unknown said...

mi se pare fair ca intr-o comparatie cu cifre sa fie mentionate toate, pentru consecventa. deci Bobby Voicu - peste 3000 de followers

10:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

http://twittercounter.com/pages/country?time_zone=Bucharest

2:40 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home