joi, iulie 16, 2009

Gadgets: Frustrare

Mi-am adus aminte ce m-a enervat ieri. BlackBerry Bold-ul meu imi face figuri. Si pentru ca tin la el si ma bucur ca l-am ales si nu mi-am luat 8900, zic sa intreb in jur inainte de a da cu el de pamant sau pe la service.

Ieri in mai putin de doua ore s-a restartat din senin. Cu alte ocazii, ca nu a fost pentru prima oara, am observat ca face aceeasi figura cand ii pun hands-free-ul. O data chiar mi-a drenat toata bateria. Frustrant.

So, ce ii dau? Ciocan sau ce?

Etichete: , ,

12 Comments:

Blogger razvanbb.ro said...

Blender!

9:04 a.m.  
Anonymous adrian boioglu said...

la timp pentru iPhone 3GS. apare in 2 saptamani :)

9:38 a.m.  
Anonymous Alex said...

S-ar putea sa nu te ajute mesajul meu, dar stiu de la cineva care lucreaza la un dealer Vodafone ca mai multe Blackberry-uri (nu neaparat un model anume) au obiceiul de a se restarta sau de a ingheta.
Deci daca ti-e mai la indemana ciocanul decat service-ul, go ahead! :)

10:43 a.m.  
Blogger Daniel said...

Si mie mi se mai da peste cap Bold-ul, uneori apare un ecran alb cu o clepsidra si un cod de eroare 290 sau ceva de genul asta, fiind nevoit sa ii dau restart.

Cu toate astea insa, daca Blackberry-ul face ceva ca lumea, e email-ul, si asta ii iarta micile sincope.

11:01 a.m.  
Anonymous ionut said...

poate vrea la apa :))

11:47 a.m.  
Anonymous BlackWaiter said...

incarca sa il arunci pe balcon :)) daca stai la un etaj >4
Succes!

11:49 a.m.  
Anonymous arhigfx said...

Incearca sa il resoftezi ...

2:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Incearca sa faci un update de firmware, la mine a functionat perfect. Link-ul catre ultimul OS aparut este aici (http://www.blackberryforums.com/general-9000-series-discussion-bold/194263-latest-os-9000-bold-4-6-0-477-4-6-0-282-english-east-asian-att-3g-2g-network-choice.html).
Singurul sfat ar fi sa citesti foarte atent instructiunile de instalare, in rest pot sa garantez ca este ok.

Bafta!

2:55 p.m.  
Anonymous Dn said...

Ar mai fi o varianta, Cristi.
Spun unii ca trebuie sa verifici memoria interna, daca nu cumva s-a umplut full si atunci se reseteaza automat. Muta din chestii pe un card de memorie ca sa eliberezi memoria interna.

10:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

cel mai bun sfat, renunta la el, si eu am un BB pe care il tin uitat pe undeva de cand am redescoperit Nokia, imi facea acelasi probleme si m-am saturat de el!
Amsterdam? Enjoy it!!!

3:42 p.m.  
Blogger Gabi Boaca said...

Cristi, iPhone will do it! :) - sunt de acord cu Boio...

12:44 a.m.  
Anonymous MugurFrunzetti said...

E cam zona misterioasa cu blocarile astea ... eu tot aud de iPhone ca se blocheaza, dar desi am al treilea model de la lansare si pun pe el tot ce se poate si ma tot joc cu el nu crapa niciodata. Tot asa auzisem de BlackBerry ca merge impecabil si iata ... :(

5:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home