vineri, iulie 31, 2009

Life: Mini-Vacanta 2.0

PHOTO VIA HOTELS.COM
Acum doua zile am fost atat de impulsiv incat am decis sa plec weekend-ul asta intr-o mica vacanta in Bulgaria. Si cum am vrut sa plecam in formula extinsa (din familie), anumite pregatiri trebuiau facute.

Primul pas: de unde iau cazare? Oferta pentru hotelul pe care l-am vizitat anul trecut avea pret dublu acum. Brusc, am simtit cum Bulgaria e mai scumpa ca Turcia. Asa ca am lansat o intrebare pe Twitter: E vreo agentie de turism pe Twitter?

Cum era de asteptat, am primit mai multe sugestii de agentii. Le-am luat la rand si le-am trimis cate un direct message. Cred ca doar una dintre ele nu ma urmarea pe Twitter. In scurt timp a aflat si mi-a dat follow.

Am schimbat cu ele cateva mesaje si am primit destul de prompt mai multe oferte: unele mai bune, altele mai scumpe decat Turcia! Am ales ceva in cele din urma.

So, daca vreti oferte, incercati si la @paralela45ro, @clevertour, @accent, @escapadetravel, @captain_travel.

Totul parea OK, cand am aflat ca nu pot iesi din tara din cauza unor complicatii cu leasing-ul (poveste lunga), ceea ce ma punea putin pe hold.

Deci aveam cazare, dar nu aveam cu ce sa plec. M-am "plans" pe Twitter si am primit doua oferte de la doi cunoscuti. Amandoi se ofereau sa imi imprumute masinile. Am pus la pastrare intentiile lor, cu multumirile aferente.

Am apelat insa la doua companii auto apropiate - Eurial Invest si Autoitalia - si de la ambele am primit raspuns pozitiv si masini pe "gustul" calatoriei mele. Aveam nevoie de doua masini pentru plecarea in formula extinsa.

Asa ca maine dimineata, sper pe la 6 AM, plecam spre Nisipurile de Aur cu un Peugeot 4007 si un Fiat Sedici. Iau cu mine si un BlackBerry 8900, ca tot l-am asteptat o vreme pana am ales modelul Bold.

Testez deci din nou litoralul vecin, doua masini si un telefon in acest weekend prelungit. Ne auzim de miercuri incolo!

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

e o experienta twitteristica interesanta, dar twitter isi are meritele pentru prima chestie, cel mult

De fapt mai mult ca mediatizare, nu ca platforma. Agentiile probabil au oameni care stau si pe YM si ar fi fericiti sa il foloseasca in interes de job, asa cum unele magazine online au agentii de vanzari cu
Meritul twitter e ca pune pe astia la un loc. Si totusi nu e inca usor sa ii gasesti fara sa intrebi - si aici ajungem la partea a doua a experientei - faptul ca ai o retea mare de prieteni/amici/cunostinte/simpatizanti/curiosi care te citesc 'activ' pe twitter te-a ajutat si sa primesti raspuns la intrebare, si sa iti gasesti masina. Puteai pune intrebarea si ca mass message pe yahoo. Mda, twitter e un fel de comunicare prin "mass-uri" (acceptate) - au valoare direct proportionala cu marimea listei.

9:28 a.m.  
Anonymous writeman said...

viata de tester :)

4:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home