joi, iulie 30, 2009

Life: Prieteni sociali

Am pus titlul la intamplare. Nici nu imi dau seama, la ora asta, daca face sens. Ma rog...

Vroiam sa va intreb daca stiti reclama Bergenbier cu prietenii din viata noastra, cea in care ajungi sa bei o bere doar cu trei dintre ei. Ma gandeam intr-o seara vazand reclama cum s-ar aplica "filosofia" Bergenbier in social media.

Avem deja mii de friends si followers pe blog, Facebook, Twitter si LinkedIn. Cu cati dintre acestia am ajunge sa bem o bere, conform teoriei Bergenbier?

Eu n-am gasit un raspuns, nu am putut replica impartirea prietenilor ca in spotul Bergenbier. Si asta pentru ca sabloanele au fost date peste cap zilele acestea, cand am vazut ca oameni pe care i-am tinut la distanta sau de la care nu aveam nicio asteptare mi-au intins - neasteptat - o mana cand aveam nevoie, iar altcineva - pe care il consideram amic - mi-a lasat un gust amar. Si nu era de bere.

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Eddie V said...

Reclama lasa un gust amar intr-adevar, ca de Bergenbier.
Traim in vremuri prea rapide ca se ne intlnim live cu toti cei cu care comunicam intr-un fel sau altul.

1:50 a.m.  
Blogger razvanbb.ro said...

Nu cred ca exista prieteni virtuali. E foarte simplu sa faci un comentariu "destept" si "inteligent" in ziua de azi doar pentru a face misto pe net sau pentru a-ti promova propriu blog. Dar sa treci la fapte si sa duci prietenia asta simpla in lumea reala este cel mai greu.

E comod sa dai sfaturi din fotoliu de acasa sau de la birou... toata nebunia asta cu social networking pe net este mai mult pentru fun. E drept ca in lumea in care traim este o metoda foarte buna de a tine legatura cu prietenii apropiati (cei cu care ne-am imprietenit fata-n fata)... dar cred ca din cei 2829 de urmaritori ai tai pe tweeter sunt foarte putini care te-ar ajuta la mutat mobila :)

Sper sa nu-mi ridic in cap toti bloggerii din Romania :)... in apararea mea am de spus ca eu mi-am cunoscut sotia pe messenger... deci se poate si asa

6:50 a.m.  
Anonymous George Poenaru said...

Asta pentru ca viata nu accepta reguli dar cu toatea astea, rar mai gasesti oameni "nepresetati".

10:00 a.m.  
Anonymous itterapia said...

nu te gandi prea mult...treci peste "gustul amar" si uita imprejurarea. intr-o zi, cel ce ti-a facut asta acum o sa-ti spuna ca-i pare rau ca pierdut un prieten...

(era doar un scenariu virtual...)
vacanta frumoasa!

9:02 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home