miercuri, august 12, 2009

Auto: Cateva cuvinte despre Fiat Sedici

De cand l-am vazut, am dorit sa il testez. Sa vad cum e. De altfel, m-a atras cam toata noua linie a Fiat, de la Grande Punto incoace.

Sedici mi s-a parut un model reusit, atractiv si o buna solutie pentru familie. Da, eu l-am vazut ca o masina de familie si dupa ce l-am condus intr-o calatorie spre Bulgaria.

Aspectul exterior m-a atras mai mult decat pozitionarea sa: mini-SUV, cum l-au numit unii. Dar cea mai buna impresia mi-a oferit-o experienta in spatele volanului pe un model dotat cu motor diesel. Nu stiu cum sa va explic senzatia... a fost o potrivire de caracter.

Desi vad Sedici in postura de a doua masina in familie, cea cu care iesi in weekend undeva langa Bucuresti sau la cumparaturi, intre Vama Veche si Constanta, am avut ocazia sa o "calc" un pic mai mult si sa ma strecor printre participantii la trafic. La un moment dat chiar, luat de val, m-am pierdut pentru scurt timp de grup.

Pentru detalii complete despre model, va invit pe pagina importatorului.

Etichete: , ,

1 Comments:

Anonymous bagatare si punct ro said...

are aceleasi configuratii ca SX 4 de la Suzuki, practic e aceeasi masina.

12:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home