miercuri, august 19, 2009

Auto: Noua platforma de comunicare a BMW



Am fost invitat sa particip astazi la o intalnire informala despre noua campanie de comunicare a BMW in Romania. De fapt, este mai mult decat o campanie, e mai degraba o platforma de comunicare si este desfasurata nu doar local, ci la nivel mondial.

Practic de maine, brandul va comunica sub sloganul "Joy is BMW" ("Bucuria este BMW" - in Romania) atat in campaniile de advertising, cat si in showroom-uri (care vor fi rearanjate) si tot ce inseamna BMW.

A fost o intalnire in care am invatat ceva despre filosofia BMW, am vazut in premiera spotul TV (cel de mai sus) si am aflat de noile lansari ale brandului in Romania, pregatite pentru octombrie" BMW X1 (de la 26.000 euro) si BMW Seria 5 GT (de la 47.000 euro).

Campania de publicitate se va axa in principal pe reclama TV, insa online-ul va avea felia sa dedicata. De altfel, pe web a inceput campania inca de la inceputul lunii august, odata cu lansarea concursului de pe VisualArt.

Am plecat de la sediul BMW intr-un Mini Cooper S Cabrio, pe care il voi conduce cateva zile.

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous kosmobil said...

am observat ca in perioada de criza,
multi producatori de autoturisme , merg pe reclame pe tenta emotionala. Nu se mai incearca convingerea oamenilor prin argumente logice. Si adevarul asta e...emotile sunt mai presus de logica ! Foarte bine bmw !

4:26 a.m.  
Anonymous Radu Apostolescu said...

Interesanta schimbare de ton desi mi se pare cam nepotrivita cu brandul. Pana acum au comunicat tot emotional cu 'placerea de a conduce' pe care vad ca o pastreaza in paralel dar de la un brand premium, sportiv pana la 'joy' parca e o distanta cam mare. Vom vedea.

Sper sa-ti placa Mini-ul pe cat imi place si mie in fiecare zi ;)

10:36 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home