marți, august 11, 2009

Blogs: "Imi doresc un HTC Magic"

La o zi de la lansarea oficiala si comerciala in Romania a modelului HTC Magic de catre Vodafone, anunt prin intermediul blogului Gadgeteer un concurs ce are ca mare si singur premiu acest terminal (care aproape m-a convins sa renunt la Bold).

Cum vorbim de un terminal si o platforma noi pe piata locala, cea mai potrivita tema de concurs mi s-a parut dorinta pasionatilor de gadget-uri de a pune mana pe un exemplar.

Deci trebuie sa convingi pe blog ca iti doresti acest terminal. Daca nu ai blog, nu-i nimic, poti incepe unul rapid si simplu pe Blogger sau WordPress - de ce nu? - chiar dedicat Magicului.

Detalii despre concurs gasiti aici.

Etichete: , , ,

4 Comments:

Blogger Cristian said...

@ncu

Nu inteleg rationamentul!

Nu exista un concurs care sa multumeasca si sa se adreseze tuturor, banuiesc ca iti inchipui si tu asta!

Apoi sa faci unui review unui telefon lansat de o zi pe o platforma noua, neexistenta pana acum, e cam greu, nu?

Poate daca as fi trimis oamenii in magazine sa il testeze... hmmm... ar fi fost cam peste mana, cred...

3:48 p.m.  
Anonymous itterapia said...

rationamentu' ca rationamentu...ce ne facem cu "grafia"?

Bafta Cristi si numai bine!
f. buna ideea cu concursul; nu-ti exagerez, dar ai pus lumea la treaba; in jurul meu se fac teste, pe bloguri se anunta concursul, e o intreaga masinarie... :)

11:54 p.m.  
Anonymous Saliery said...

Daca esti un blogger mic, ai scris un articol si stii ca nu-l vei castiga, ce mai poti face sa-l iei, totusi? Se poate da ca si test? La modul la care eu chiar imi doresc acest telefon si nu am sansa sa-l pot cumpara. Sa-l testez se poate?

1:29 p.m.  
Blogger Cristian said...

@saliery

Nu cred ca exista bloggeri mici si bloggeri mari. E o chestiune doar de perceptie.

In acest concurs fiecare isi poate dovedi talentul si maiestria la scris.

1:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home