luni, august 31, 2009

Events: Merg la IFA

PHOTO BY TECHFEVER
Joi plec la IFA Berlin, una dintre cele mai mari expozitii de electronice din lume. Atat de mare incat m-am intristat ca voi sta doar doua zile. Merg acolo la invitatia LG Romania si voi face parte dintr-un grup de 30 de bloggeri din 8 tari europene. Ne asteapta cateva evenimente LG si intreaga experienta IFA.

Voi fi alaturi de oameni de la Gizmodo, Gadget Review, Tech Radar, Uber Gizmo, Zoso.ro si RaduIonescu.ro.

LG este in acest moment una dintre companiile cele mai active in social media pe plan local. Are o strategie online trasata global si deja cateva incursiuni in blogosfera notabile.

Relatia mea cu brandul a inceput acum un an, cand am fost invitat sa particip la lansarea telefonului Secret, la Londra. Am colaborat apoi la Webstock 2008, am oferit invitatii la super avanpremiera "Transformers" si am fost implicat in campania din aceasta vara, Concurs LG. Iar in mai putin de trei saptamani, ne vedem cu brandul la Webstock 2009. Si mai urmeaza ceva.

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous alexander said...

trebuia sa fiu si eu la IFA2009*, dar pentru ca l-am trimis pe colegul meu la Nokia World, trebuie sa ramana cineva in redactie :(

*cu alt brand :D

6:50 p.m.  
Anonymous Dani said...

daca nu m-as fi dus la Salonul Auto de la Frankfurt, m-as fi dus la IFA.. pacat ca nu ma pot duce la amandoua..

9:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home