luni, august 10, 2009

Gadgets: O noua achizitie

Desi planuiesc de mult timp sa imi schimb batranul iBook G4 cu un mac de generatie noua, ma gandesc acum - manat si de preturile exagerat de mari ale produselor Apple in Romania, mai ales pentru Air - sa trec la un netbook.

As fi si eu in pas cu vremurile, as avea un portabil usor si mereu la indemana si autonomie destula si value for money.

Cerintele mele speciale ar fi legate de display (10 - 13"), culoare (alb, argintiu, variatiuni), pret (foarte bun) si sistem de operare (sa suporte Mac OS).

Ce imi recomandati?

Etichete: ,

7 Comments:

Blogger intreprinzator said...

Pe MSI stiu ca se instaleaza mai usor Mac OS.
Sunt pe net foarte multe tutoriale.
Au si variante pe alb (fewer fingerprint smudges).
Din pacate, tasta Ctrl este in dreapta tastei Fn.

In rest, din toate punctele de vedere recomand Eee PC Asus 1005H. Autonomie buna, tastatura imbunantatita, design "fara colturi". Best deal all-around.

1:07 a.m.  
Anonymous Ionut Popa said...

Vezi ca apare in cateva zile Asus 1101ha cu ecran de 11.6 si cam tot ce au in rest netbook-urile actuale. De pret zic ca va fi pe la un 1800 19.

7:55 a.m.  
Blogger Florin said...

daca vrei Mac OSX, uita de glume gen netbook sau orice alt device non-Apple.

eu iti recomand calduros un MacBook Pro unibody de 13", la 1031eur + tva la iStyle.

desi e sexy as hell, Air-ul nu e suficient de puternic pentru day to day use (in afara de browsing si email, plus ceva muzica si filme) si asta poate duce la o experienta frustranta.

10:31 a.m.  
Blogger Daniel said...

MacBook de 13" probabil ca sa iti suporte MacOSX nativ. La PC-uri (netbook-uri) e cam greu de spus care o sa mearga ca lumea si care nu.

11:00 a.m.  
Anonymous Pinguinu said...

Daca tot vrei sa ramai la Mac OS si eu iti recomand tot ceva de la Apple. Am stat si eu cu Leopard-ul pe un PC non-Apple si e nasol cu update-urile si alte incompatibilitati intre soft si componente.

Cred ca tot un MacBook Pro 13" ar fi ideal.

11:25 a.m.  
Anonymous petrescs said...

Intersecţia între netbooks si Mac OS X este destul de îngustă, conform http://gadgets.boingboing.net/2008/12/17/osx-netbook-compatib.html

12:11 p.m.  
Anonymous Claudiu said...

Toshiba Satellite Pro U400

2:56 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home