vineri, august 14, 2009

Life: Cand iti ridica masina

Ieri am ramas fara masina. Eram pe o terasa in zona Bucur Obor si am putut vedea cum masina pleaca de sub ochii mei pe o platforma de tractare a Primariei (cred).

Am parcat neregulamentar. Am gresit. Am platit.

Sfatul meu pentru cei ce se vor afla in aceasta situatie este sa mearga imediat la centrul de "colectare" a masinilor si sa platiti amenda. Eu am reusit astfel sa platesc 300 RON si un pic fata de 500 RON si ceva cat e oficial. Nu apucasera sa faca nu-stiu-ce hartie, caci eram contravenient proaspat.

Daca vi se intampla patania in sectorul 2, centrul este in comuna Afumati, imediat dupa pod, pe partea stanga inainte de un dealer Dacia. Se construiesc si niste hale acolo.

Politistul care a fost amabil sa ma indrume spre centru (si nu avea nicio treaba cu ridicarea masinilor) mi-a spus ca in sectorul 1 amenda e de 800 RON si ceva. Deh, Dorobanti, Primaverii, Nordului...

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Alter Ego Blog said...

Dar repede te-au mai prins in off-side... cred ca te-au filat sau stateau la panda sa le pice ceva in plasa...

9:24 a.m.  
Anonymous Carmen said...

Pentru sectorul 3, taxa este 550 RON plus amenda 240 RON (120 in 24 ore).

Parcul auto in care sunt duse
masinile este langa statia de metrou Republica, undeva in spate la Cora Pantelimon (exact la sediul Rosal).

Daca nu te duci sa-ti recuperezi masina in aceeasi zi in care ti-au ridicat-o, taxa se dubleaza dupa primele 24 de ore si apoi, pentru fiecare zi, se adauga 150 RON.

Daca nu o iei in 30 de zile, masina va fi radiata si...vanduta :)

10:04 a.m.  
Anonymous Sergent said...

Nu-i da spaga retardatului de la ghiseul 1 din Afumati care iti promite ca nu mai primesti amenda de la politie. Eu i-am dat 50 lei si am primit si amenda de la politie 240 lei.

1:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home