joi, august 13, 2009

Online: Cauta job-uri si prin 1000eu.ro!

In dimineata aceasta, la OpenCoffee, am anuntat lansarea 1000eu.ro, un tool gandit impreuna cu Balaur.ro pentru selectarea job-urilor ce ofera salarii de peste 1.000 de euro.

Este o idee pe care o am de un an si nu am reusit sa o pun in aplicare pana acum. De fapt, nu imi doream sa ma transform intr-un jucator pe piata job-urilor si cautam o solutie simpla. Ea a venit tot la OpenCoffee, unde l-am intalnit pe Cristi din echipa Balaur.ro.

Si asa am ajuns la lansarea de astazi.

1000eu.ro are in spate platforma de cautare si agregare dezvoltata de Balaur.ro si este doar o interfata de selectie a job-urilor in functie de salarii. Atat.

Ca si in cazul Microjobs, si cu 1000eu.ro urmaresc acum doar promovarea facilitatii in sine si mai putin strategii de monetizare. Ambele servicii trebuie sa creasca un pic mai intai. Sper sa il gasiti util.

(Fireste pot aparea scapari in filtrele noastre, iar valabilitatea anunturilor nu este garantata de noi)

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Dan said...

Am intrat la jurnalisti si am gasit job de belly dancer. Nu ca nu ar fi departe de adevar, dar doar la figurat. Eu speram sa gasesc ceva joburi la propriu.

3:05 p.m.  
Blogger Cristian said...

Am vazut si noi, insa inca nu filtram atat d emult in acest moment. Daca le-am lua citi pe toate, poate am reusi. Ne gandim insa sa crestem acuratetea cautarilor!

3:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte tare! îl gândiţi doar ca agregator sau primiţi şi postarea de anunţuri?

3:53 p.m.  
Anonymous vlad said...

Mi se pare foarte tare ideea siteului, evident ca se vor indrepta problemele cu joburi nefiltrare precum exemplul cu belly dancer etc. Mult succes!

9:32 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home