marți, septembrie 22, 2009

Blogs: Al patrulea blogger in campania LG

Cum va spuneam mai devreme, se cauta un al patrulea blogger pentru noua editie a Concursului LG. Din propunerile primite a fost ales Catalin Ticheru. Pot spune ca a avut concurenta redutabila (pe care sper sa o pot valorifica eu intr-o alta campanie).

Il stiu pe Catalin de un an, de cand a organizat o conferinta a ASER, unde din pacate nu am ajuns. Am ramas in legatura de atunci si l-am invitat la mai multe intalniri organizate de mine.

Iata cum a aplicat el pentru postul de blogger:
In ASER organizam ASERumanitar, un proiect cu editii de Craciun si Paste destinat copiilor din diferite centre de plasament, scoli etc. Proiectul este destinat in fiecare an unei cauze diferite, dar si sub un nou format, astfel am ajutat copii din centre de plasament din Bucuresti, scoala generala din comuna Smirna, scoala pentru copii autisti din Bradet. Anul trecut am scris un post despre ASERumanitar de Craciun. Proiectul a adus 400 de studenti la 2 seri de teatru si stand up comedy. La o alta editie la care am fost Sales Project Manager in Decembrie 2007 am implicat 140 de studenti in cadrul unei competitii de laser tag, am ajutat astfel o fetita care trebuia operata pentru ca mana sa avea o malformatie, dar si alti 70 de copii de la Scoala din comuna Smirna.
Nu uitati sa ne propuneti task-uri, ce vreti sa facem noi in aceasta campanie. Postati si votati aici. (Cea mai votata provocare de pana acum ii apartine lui Catalin).

Etichete: , ,