duminică, septembrie 13, 2009

Events: Despre participarea la Webstock

PHOTO BY ADRIAN ZANFIR
Anul trecut inscrierile pentru Webstock le-am gestionat prin Invita.ro si Facebook. Anul acesta, avand deja la activ mai multe evenimente in online si social media si implicit o baza consistenta de contacte, am mers pe invitatii oferite direct celor care intrau in target-ul evenimentului.

Ba mai mult, am facut si un mic research pe anumite zone, sa identificam companii si persoane "compatibile", tot acest efort fiind facut din dorinta de a ne alinia cat mai mult noilor directii de continut.

La editia din 2009, vom aborda la Webstock in egala masura social media si web design-ul si development-ul, dar si cateva "emerging markets", cum ar fi microblogging-ul si mobile web-ul, zone care vor creste in viitorul apropiat.

Incerc acum sa raspund catorva intrebari aparute:

Mai sunt locuri la Webstock in sala?
Noi am oferit toate invitatiile disponibile, insa pana pe 15 septembrie facem confirkarile cu cei invitati. Daca cineva infirma sau nu confirma, invitatia sa este distribuita apoi unei persoane de pe lista de asteptare.

Unde pot sa ma inscriu pentru Webstock?
Nu a exista niciodata un formular de inscriere propriu-zisa, ci doar o pagina pentru anuntarea dorintei de participare, disponibila aici.

Ce sanse am sa ajung la Webstock?
Sanse sunt. Estimam ca in jur de 50 de invitatii vor fi distribuite in ultima zi de confirmare a participarii (15 septembrie). Si cel mai probabil acestea se vor duce in mare parte spre web designeri, web developeri, freelanceri in domeniile amintite si dezvoltatori si jucatori din zona mobile. Ne-am propus insa sa nu lasam niciun scaun gol.

M-am inscris la Webstock Awards si vreau sa vin, ce fac?
Toti cei care au trecut de preselectie sunt invitati sa participe la Gala, unde s-au dat invitatii speciale. Daca cineva nu a primit, e rugat sa ne contacteze.

Etichete: , , , , ,