joi, septembrie 24, 2009

Events: Green Business Conference

Am inceput sa lucram la ideea unui eveniment green in urma cu un an. Initial, programasem Green Conference pentru toamna anului 2008, insa cuprinsi de alte evenimente si la inceput de criza, am amanat proiectul.

Acum vrem sa facem o incercare. Vorbim cu mai multe companii si incercam sa legam parteneriate puternice pentru a oferi comunitatii de business un eveniment cu best practices, momente de inspiratie si solutii concrete pentru afaceri sustenabile.

Astept orice feedback, propunere, idee pe mail. Chiar cred ca putem avea un eveniment special, dar mai ales rasunator in randul companiilor.

Etichete: , ,

3 Comments:

Blogger karma police said...

am citit siteul lor si sincer mi se pare vorbarie goala si pompoasa pe deasupra.
ce=or sa faca firmele?Or sa separe gunoaiele si or sa consume mai putin.uateva

FACTS_am fost la Pestera acum 3 saptamini-ai vazut cit a mai rams din munte=pe drumul de la MOroieni?L-au terminat.
ai vazut cit a mai ramas din padure, cind te uiti de la Pestera la Piatra arsa?
o solutie practica pentru asta, mi=ar parea interesanta.restul, sincer, nu

8:58 p.m.  
Anonymous Sandra Ghitescu said...

Foarte misto idee si initiativa! Cred ca e nevoie de un eveniment care sa scoata un pic companiile din filmul de bifat eco-csr pe lista si de responsabilizat pe bune.

Poate se leaga cumva si de asta - o initiativa super ambitioasa de ecologizare a Romaniei care cred ca va avea nevoie de tot sprijinul posibil.

Succes!

11:19 a.m.  
Blogger Unknown said...

Consider ca o instruire pe teme ecologice ar benefica, si as propune si invitarea autoritatilor locale la aceste manifestatii, unde impreuna sa propunem solutii viabile si pozitive pentru protectia mediului in Romania,
Cu deosebita consideratie,
Georgeo Andrei
www.boxgreen.ro

6:41 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home