luni, septembrie 07, 2009

Gadgets: O noua filosofie pentru LG



M-am intors de ceva vreme din Berlin, de la "LG Bloggers Forum", un eveniment de la care am avut multe de invatat si despre care am sa vorbesc special intr-un post dedicat ideii de a crea o intalnire special pentru bloggeri.

Forumul a fost prilejuit, asa cum am mai anuntat, de o noua editie a IFA Berlin, o imensa expozitie de electronice si electrocasnice, unde LG a avut poate cel mai mare stand si a anuntat o noua filosofie pentru televizoarele sale: Live Borderless.

De altfel, cuvantul borderless a fost subiectul mai multor discutii la eveniment, pe bloguri si site-uri de stiri. Reclama TV arata un televizor fara rama, cu ecranul care se intinde pana in marginile sale fizice. In realitate, televizoarele din seria Borderless au renuntat doar la rama exterioara, pastrand o banda neagra ca un chenar interior.

Ideea celor de la LG a fost sa arate ca urmaresc sa treaca peste orice granite si cumva aceasta ar trebui sa fie cea mai buna traducere pentru borderless. Si cele doua televizoare anuntate chiar fac un pas inainte si sparg cumva tiparele. De la acest design fara rama exterioara la inovatiile si premierele de sub carcasa, generate de feedback-ul consumatorilor.

Mi-a placut ce a zis K.S. Lee, Vice President of LG Home Entertainment Brand Marketing Team, la intalnirea cu bloggerii: "O ducem bine, nu extraordinar. Si chiar daca economia mondiala trece prin vremuri grele, noi credem ca acum e momentul sa acceleram cresterea companiei".

Etichete: , , ,