miercuri, septembrie 30, 2009

Life: Sa dam o bicicleta unui blogger

Eu am fost baiat finut si am anuntat fara tam-tam prezenta mea in campania "Putin din fiecare". Am vazut insa ca Ionut si Alex au luat foarte in serios concursul nostru si fac push pentru a strange cat mai multi suporteri, ceea ce ma obliga sa ies pe scena din nou. Daca nu stiati deja, cine (dintre noi trei) strange mai multi suporteri in pagina dedicata castiga o bicicleta.

Eu nu vreau sa castig bicicleta pentru mine. Ma gandesc sa o ofer unui alt blogger care ar avea nevoie de ea. Unui blogger pe care l-ati vedea mergand cu bicicleta sau care ar trebui sa isi ia bicicleta. Poate un blogger cu burta (ma gandesc la Bobby), poate unul care are o masina 4x4 (Antonio Eram), nu stiu, motivele sunt multiple si va cer sprijinul.

Deci ce trebuie sa faceti:
1. Intrati aici si va inscrieti in pagina (nu conteaza daca va place fotbalul, daca ati jucat etc).
2. Propuneti aici blogger-ul care ar merita bicicleta.
Daca voi reusi sa strang cei mai multi sustinatori si implicit sa castig bicicleta, o voi dona acelui blogger care a primit cele mai multe nominalizari.

UPDATE: Am vazut la Alex ca si el o doneaza. Ionut imi atrage atentia ca a anuntat si el inca de ieri ca va da bicicleta. Mda, am editat postul, insa eu merg inainte cu campania mea. Cred ca e o idee buna sa o dam unui blogger care are nevoie de ea.

Etichete: , ,

10 Comments:

Anonymous Anonim said...

cred ca bobby sau antonio n-au nici o problema in a-si cumpara o bicicleta singuri. eu as propune sa o oferi unui blogger (sau altei persoane) pentru care efortul de a-si cumpara o bicicleta normala (de la 15mil in magazine online) constituie un efort financiar mai insemnat.

1:59 p.m.  
Anonymous Oana said...

Haha, imi place ideea asta de promovare altruista :P Pana la urma nu e vba de cine ia bicicleta, ci de cine reuseste sa aiba o strategie mai buna de strans oameni :D Bafta!

2:37 p.m.  
Anonymous Bobby Voicu said...

Eu am si burta, si 4x4 si bicicleta, deci oricum nu pot intra in concurs :))

3:18 p.m.  
Anonymous Ionut Oprea said...

Cristi, citeste te rog la mine pe blog si corecteaza. Am oferit primul bicicleta bloggerului care aduce cei mai multi biciclisti la eveniment, in cazul in care o castig.

Asta se intampla ieri dimineata...

4:06 p.m.  
Anonymous sorin said...

Deci bicicleta aia mi-ar trebui mie:D

4:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ionut, ieri am citit si nu era nimic de genul asta. Cred ca ai modificat dupa ce ai vazut la Manafu!

4:14 p.m.  
Anonymous zapacita said...

Nope, am citit si eu blogul lui Ionut ieri si mentiunea cu daruirea bicicletei era acolo ;)

4:20 p.m.  
Anonymous Ionut Oprea said...

Cristi, asta anonim tu esti?:P

5:09 p.m.  
Blogger radu-nebunu said...

care Bobby? Voicu?

6:35 p.m.  
Blogger radu-nebunu said...

eu zic sa mai cauti un pic dupa burtosi prin blogosfera... nu de alta dar iar va promovati/premiati intre voi...
P.S. n-am burta!

6:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home