miercuri, octombrie 28, 2009

CSR: Doneaza o geanta veche la Optimism2009

Va spuneam in urma ca Ovidiu Rom si Crumpler au demarat campania "Pr1ma Geanta", prin care vor sa stranga gentile pe care le-am abandonat prin diverse colturi ale birourilor sau apartamentelor si sa le doneze unor copii defavorizati.

Cum la Webstock am primit genti din material reciclat de la Vodafone, m-am gandit ca ar fi o idee optimista sa strangem genti (in buna stare) la Optimism2009, pe care sa le oferim acestei campanii. Vom amenaja acolo un punct de colectare.

Stiu ca este din scurt anuntul, dar as aprecia orice sprijin pentru colportarea acestei idei si atragerea de "donatii".

Desi avem un numar limitat de locuri la Optimism2009, am decis sa oferim inca 20 de locuri disponibile pana vineri la pranz (inainte de eveniment) celor care nu si-au rezervat un loc si pot dona o geanta.

Evident, nu e obligatoriu sa participati la eveniment. Este de ajuns sa veniti la Hotel Howard Johnson, Sala Platinum, si sa lasati geanta la punctul de colectare.

Crumpler ofera si un discount daca doriti sa cumparati pana la sfarsitul anului o geanta noua. Doar daca doriti.

Etichete: , ,

4 Comments:

Blogger T said...

Salut!
pot sa pun si eu un cos acolo? poate lasa lumea si cate un caiet si un creion

9:57 a.m.  
Blogger Cristian said...

La acest event nu avem materiale tiparite. Ideea era insa foarte buna!

12:03 p.m.  
Blogger andreea said...

Eu sincer n-am inteles cum e CSR sa dai genti copiilor defavorizati. Ce-o sa faca ei cu gentile? Si cine iese in castig?

(ps nu e critica dar serios nu inteleg)

6:46 p.m.  
Anonymous RomaniaPozitiva said...

Am publicat aceste informatii si noi pe

http://www.romaniapozitiva.ro/featured/csr-la-conferinta-optimism-2009-doneaza-o-geanta-veche/

si am primit o intrebare / comentariu de la un cititor.

"Sunt din Miercurea Ciuc. Cum as putea trimite o geanta?"

Cum sa raspundem?
Multumim anticipat pentru raspuns!

3:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home