duminică, octombrie 25, 2009

Gagdets: Cum imi protejez telefonul

E o tactica buna sa oferi spre test produse premium. Vei vedea ca marea majoritate a reactiilor vor fi pozitive. Nu stiu daca aceasta a fost strategia echipei de la HusePiele.ro cand mi-a oferit spre testare o husa de telefon creata manual, insa eu am numai lucruri bune de zis despre brandul Piel Frama.

Am inceput sa imi protejez telefonul mobil de cand mi-am luat primul BlackBerry si tin foarte mult sa am mereu cu mine husa lui originala. Este o husa simpla, ca o teaca. Modelul Piel Frama pentru BlackBerry Bold este mai sofisticata. Telefonul este bine prins intr-o "rama" de piele, ecranul fiind protejat cu o clapeta ce se inchide cu o capsa. Stiti ideea! Are si dispozitiv de prindere la curea.

Nu sunt insa genul de utilizator pentru o astfel de husa. Cred ca se adreseaza mai mult celor care apreciaza un accesoriu de calitate si in acelasi timp obisnuiesc sa isi tina telefonul la brau.

Eu prefer genul "teaca" sau holster, cum ii zice BlackBerry, cel putin pentru ca port telefonul in buzunar si apoi pentru ca am posibilitatea (unica cred) de a avea doua stiluri de avertizare sonora: unul cand tin telefonul afara, altul cand e in holster. BlackBerry ofera si optiunea de a-ti seta avertizarile diferit cand telefonul e in holster fata de momentul in care e tinut in afara sa.

Am vazut ca de ceva timp pe HusePiele.ro a aparut si brandul NOREVE Saint-Tropez, ce ii tinteste probabil pe cei care vor o husa "mai fashion".

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Shume said...

Eu unul prefer varianta cu folie pe tot telefonul, gen invisible shield, decat o husa mare si greoaie.
Oricat de business ai fi, vara tot vrei sa stai in pantaloni scurti cand nu esti la serviciu. Ce faci? Te tii de ei sa nu cada?

7:03 a.m.  
Anonymous mirela said...

Eu una am un telefon foarte sofisticat, la care tin foarte mult, asa ca mi-am cumparat o husa de la husepiele.ro intr-o culoare trendy cu putin timp in urma. Husele pentru telefoane mobile indeplinesc mai mult decat o functie de protectie, pentru mine ele sunt un accesoriu.

9:41 a.m.  
Anonymous Shume said...

@mirela tu esti fata (dupa nume), probabil iti tii telefonul in geanta, unde are loc cu cata mai husa pe el. Eu il tin in buzunar, ori la pantaloni ori la camasa. De cele mai multe ori nu port camasa in pantaloni asa ca o husa cu prindere de curea e exclusa. Ah, si telefonul meu e sofisticat si foarte bine protejat cu folie pe toata suprafata lui (nu numai pe ecran).
Si eu mi-am comparat nevoile de comunicare pe mobime.ro cu putin timp in urma si cred ca abonamentele indeplinesc mai mult decat o functie de comunicare, pentru mine ele tre sa aiba cat mai multe minute si megabytes :O
come on...

6:21 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home