miercuri, octombrie 28, 2009

Online: Advisor pentru AdCaptcher

Dupa atatia ani, cred ca stiu la ce ma bag si la ce nu. Cu gandul asta m-am alaturat echipei de advisors de la SeedMoney. Si fireste, la un momenta dat cred ca o sa caut si eu unul pentru mine.

Am ales primul proiect in care ma voi implica ca advisor. Este AdCaptcher.com, serviciul de publicitate prin captcha prezentat saptamana trecuta la Web-Club de Razvan Tirboaca si Razvan Iacob.

Motivul pentru care i-am ales este simplu: Imi place ideea, ii cunosc pe cei doi (am lucrat cu ei la Microjobs, Viata dupa colectare si alte proiecte punctuale pentru Prodigy) si cum stiu de ideea lor de la inceputuri, am vazut in timpul care a trecut ca sunt destul de hotarati. Si-au lasat job-urile ca sa se ocupe de idee. Sper si sa ii tina.

La AdCapcher, voi fi implicat in dezvoltarea produsului si ma voi ocupa si de comunicarea proiectului.

Etichete: , , ,