vineri, octombrie 30, 2009

Online: Am lansat TwitterWall.ro

Astazi, cu ocazia Optimism2009, lansez impreuna cu Voxline varianta beta si inca nefinisata a TwitterWall.ro. Este vorba de un agregator de hastag-uri pentru evenimentele pe care le organizez. Ideea a venit dupa Webstock, unde am avut 500 de utilizatori activi pe twitterwall-ul de la eveniment.

Si cum pregateam o aplicatie dedicata, ne-am zis ca n-ar fi rea ideea sa facem si un site, sa pastram o arhiva a evenimentelor discutate pe Twitter si sa cream o fereastra pentru a urmari ce se intampla la o conferinta, daca nu ai ajuns acolo.

Exista in plan si oferirea solutiei la cheie pentru alti organizatori de evenimente.

Etichete: , ,

1 Comments:

Blogger A.Faith said...

dacă va exista şi posibilitatea de a face embed la anumite conversaţii pe bloguri, astfel încât să se poată cita un astfel de hashtag, ar fi extraordinar!

la Webstock de exemplu, am căutat un mod de a pune twitter-wall-ul ăla pe blogul meu fără să fie nevoie de nu ştiu câte pluginuri şi modificări complexe. n-am reuşit. mi-ar fi plăcut să pot oferi celor care obişnuiesc să citească blogul meu, posibilitatea de a vedea comentariile celor prezenţi şi fără să fie nevoie să caute site-ul oficial al evenimentului.

12:21 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home