sâmbătă, noiembrie 28, 2009

Gadgets: Vedetele Nokia de iarna

Poate asa s-a nimerit sau poate ca Nokia s-a gandit ca sfarsitul lui noiembrie e cel mai bun moment pentru a lansa pe piata doua dintre cele mai asteptate modele ale sale: E72 si Nokia N97 mini. Vin sarbatorile si e o perioada in care cheltuim un pic mai multi bani. Chiar si in an de criza.

E72 vine dupa o lunga asteptare a fanilor E71. O colega ma intreaba de vreo trei luni: "A venit? Cand vine? Nu suni si tu la Nokia sa intrebi?. Este telefonul pe care probabil mi-l voi lua dupa ce termin contractul cu BlackBerry. Dar nu ma pripesc, astept sa pun si eu mana pe el, sa ii verific niste features: functia copy/paste e esentiala pentru mine acum!

Am pus mana un pic pe N97 mini. Si mi-a placut. Nu m-am dat in vant dupa fratele mai mare cand a aparut acum cateva luni bune. De fapt, nu prea ma omor cu slider-ele. Prefer telefoanele gen E72. Revenind la mini, mi se pare impachetarea perfecta pentru un slider. Compact, nici prea mare, nici prea mic si cu o tastatura "aerisita". Il recomand fanilor!

Cititi cateva pareri despre aceste modele pe Gadgeteer.ro.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Pyuric said...

Mama de cand astept si eu E72-ul... :X Momentan sunt cu al meu E71, dar de abia astept sa-l inlocuiesc.

6:59 p.m.  
Blogger Unknown said...

cumpara-l cu incredere. daca are tot ce e pe e71 plus putin mai multa baterie, e telefonul perfect.

11:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home