luni, noiembrie 30, 2009

Interview: Despre Launch48 cu Dragos Stanca

PHOTO VIA COMUNICATEMEDIA
Am sa public zilele acestea cateva interviuri cu oameni din online implicati sub o forma sau alta in NetCamp / Launch48. Am inceput cu Vladimir Oane, acum il am ca invitat pe Dragos Stanca (seful diviziei de online de la Realitatea-Catavencu).

Ai fost printre primii care au sustinut ideea Launch48 in Romania. De ce crezi tu ca e important un astfel de eveniment?
Conceptul imi place pentru ca surprinde esenta modului de a face business in online. Uneori, de la idee la proiect pot trece, si in “viata reala”, cateva ore. Cu siguranta, rata de success a proiectelor lansate la foc automat este redusa, insa si un procent de reusita de 1% poate fi interesant, zic.

Am vazut ca oamenii sunt motivati de obicei de castiguri materiale si mai putin de cele legate de perfectionare. Ce crezi ca ar trebui sa-l motiveze pe un antreprenor un astfel de eveniment?
Aici e simplu: e un eveniment public. Prin urmare ideile (sau esenta care va genera ideea castigatoare) vor fi pe piata, vor putea fi “cumparate”, oamenii interesati vor putea lua in considerare investitia reala in idee. F5 este una dintre companiile care incurajeaza acest mod de gandire.

Sa inteleg ca F5 ar cumpara un proiect din Launch48? Ce fel de proiect ai in minte?
Pot sa spun ce nu am in minte. Nu proiecte de continut. Am obosit sa aud de idei geniale care incep cu “propun un site in care sa scriem despre”. Si nici proiecte non-content driven care sa fie “varianta romaneasca a…”. Simplitate, eficienta, originalitate, start-up fara investitii de zeci de mii de euro “maine”. Si cu un model, macar incipient, de business. Adica de a genera potentiale venituri. Asta caut.

Gasiti mai multe detalii despre Launch48 aici.

Etichete: , , ,

4 Comments:

Blogger Unknown said...

...recapituland:
proiecte de content - nu.
proiecte de ecommerce - nu (s-au mai facut).
aplicatii facute afara si introduse pe piata din .ro - nu.

poate ca gresesc eu... dar inteleg ca
daca NU ai o idee absolut geniala/inovatie mondiala, pe care ai putea-o executa in 48 de ore si in care sa nu trebuiasca sa se investeasca mai nimic dar care in acelasi timp sa produca multi bani si repede... atunci NU are sens sa vii ?

daca vreau sa vand carti/castraveti online (si am tot ce imi trebuie ca sa vand bine) deci am un business cu potential de crestere... e vreo problema ?

am vazut aceeasi abordare si la altii.
nu inteleg de unde incrancenarea asta pentru "vrem ceva nou" si "vrem ceva pe .com".

experienta imi spune ca majoritatea marilor playeri din .ro pot fi combatuti la greu pentru ca nu sunt chiar asa de buni... Iata o oportunitate.

10:00 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ marius deak
La Launch48 primim orice idee. Oamenii din sala vor aprecia ce merge sau nu mai departe.

Dragos a raspuns doar intrebarii mele. Si a spus la ce se uita el.

Poate are asteptari mai mari de la acest event, insa a punctat niste adevaruri din .ro.

Inca un lucru, Launch48 este despre proiecte, dar e mai mult despre munca in echipa si a face un plan corect si coerent pentru o afacere online.

10:12 p.m.  
Blogger Unknown said...

... dar esti de acord cu mine ca in plan generalizat (nu vorbesc despre Dragos / F5 aici) exista tendinta sa ignoram business-uri cu potential clar in favoarea proiectelor mai ... exotice ?

12:30 p.m.  
Blogger Cristian said...

da, sunt de acord. eu tot cred ca daca voi face ceva, va fi pentru piata locala.

12:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home