duminică, noiembrie 22, 2009

Trends: Ne pregatim de unfriending?

Scriam recent despre friending si unfriending si chiar m-am gandit in ultima vreme ca toata aceasta apropiere pe care ne-au dat-o blogurile si retelele sociale va ajunge in curand in etapa de filtrare si selectare.

Am vazut zilele trecute cum oamenii percep neparticiparea pe Facebook ca pe un handicap social. "Daca toti cei din jurul meu sunt acolo, trebuie sa fiu si eu!", par sa isi spuna ei. Suntem inca in etapa asta. De a fi prezenti in retelele sociale, de a deveni prieteni cu cat mai multi oameni sau de a re-lega prietenii mai vechi ori regasi colegi de scoala.

Ce ne face sa credem asta? Pai numai Facebook in Romania si-a dublat numarul de utilizatori in ultimele 6 luni.

Cum spuneam, vom ajunge in etapa de selectie, la acel unfriending de care vorbeam. Si mi s-a parut interesant sa aflu ca "unfriend" a fost declarat cuvantul anului de catre New Oxford American Dictionary. Iar TrendSpotting vorbeste aici putin despre acest nou trend: unfriending.

Tu ai inceput sa faci unfriending?
Da
Nu
  
Free polls from Pollhost.com

Etichete: ,