marți, decembrie 15, 2009

Gadgets: Testez Nokia N900

Nu imi merge Internetul acasa, asa ca am zis ca e momentul sa testez modelul N900 de la Nokia si mai ales sistemul de operare Maemo.

Foarte compact, sigur ii va bucura pe fanii Nokia. Tastatura in slide imi pare usor inghesuita si din pacate indisponibila si in varianta touch. Cred ca imi va lua ceva vreme pana cand ma voi obisnui cu ideea de slide. Parca totusi incep sa scriu mai repede.

Ce apreciez cel mai mult in acest moment este browser-ul. Cred ca e cel mai bun din ce am vazut pana acum si stie si Flash.

Cititi un prim test pe Gadgeteer.ro.

Update: Am gasit si tastatura on screen. Trebuia activata in prealabil. De fapt, dupa o prima utilizare, gasesti modelul un pic mai complicat decat ar trebui sa fie. Explicatia? Ai in maini un mini computer. Acum trebuie doar sa il configurezi cum iti place.

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous blue-varza said...

E asa de ok Maemo?

11:37 a.m.  
Blogger Christian said...

Am gasit un filmulet de prezentare pe youtube in care zice ca nu se misca asa bine.

3:23 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home