sâmbătă, decembrie 12, 2009

Marketing: Din exces de creativitate

Editura RAO se mandreste cu sistemul de rezervare a ultimului volum de Dan Brown, "Simbolul Pierdut". Am cautat cartea astazi pe la diverse librarii online si am vazut ca abia dupa 20 ianuarie o pot lua la liber.

Sa fim seriosi, volumul asta se vindea si fara reclama! Mai ales ca venea pe piata noastra la aproape 3 luni de la lansarea oficiala. Mai mult, de ce ofera ceva hot in cantitate limitata chiar in sezonul cadourilor?! Chiar nu vor sa vanda?

Vroiam sa o cumpar de la noi pentru a o citi in vacanta. Acum o sa o iau de pe Amazon.com sau Okian.ro. Poate marketingul de la RAO crede ca a castigat ceva cu strategia asta, pe mine insa m-au pierdut de client.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous sabinaland said...

poti incerca si bookdepository. e un site destul de ieftin, nu percepe taxe de livrare si eu am gasit pana acum cam tot ce-am vrut. ;) http://www.bookdepository.co.uk/book/9780375434525/The-Lost-Symbol

4:58 p.m.  
Anonymous Dan said...

Parerea mea sincera este ca nu vor sa vanda, altfel nu imi explic :-) Oricine ar fi dat de Sarbatori peste medie pentru o astfel de carte. E clar ca au tradus-o deja, deci putea fi pe rafturi fara probleme.

@sabina ma indoiesc ca la bookdepository au varianta in romana :-))

9:50 a.m.  
Anonymous mihai irinel said...

incearca de la http://book-express.ro. Sunt mai ieftini decat okian si mai rapizi decat amazon.

12:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Strategia de a oferi un produs in editie limitata accelereaza vanzarile deoarece clientii cumpara fara sa se gandeasca prea mult inainte de a se epuiza. Interesant este pe ce criterii se alege dimensiunea stocului.

12:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home