luni, decembrie 14, 2009

Media: Mai mult Decat o Revista



Am strans cateva reviste pentru a le citi in aceasta vacanta. Intre ele si "Decat o Revista", o publicatie draga mie despre care am amintit de cateva ori pe blog si Twitter. Cine nu a reusit sa o citeasca - s-a dat cumva "pe sub mana" - o poate citi pe Issuu (vezi mai sus) sau in format PDF de aici.

Scriu acum despre DoR pentru ca am aflat astazi ca proiectul va continua. I-ar prinde bine o sursa de venit sau mai multe, asa ca daca aveti idei sau resurse, sunt mai mult decat bucurosi sa va asculte.

Eu le-am propus modelul crowd funding, ce ar functiona printre fani si prieteni foarte bine. Apoi, auzind ca lumea s-a bucurat ca nu au pagini de advertising clasice, le-am sugerat sa se inspire din ideea de branded utility (PDF). Sunt sigur ca se pot gasi diverse oportunitati.

Nu in ultimul rand, ar fi binevenita crearea unei comunitati si a unei prezente mai puternice in mediul digital. Cred ca la urma urmei, DoR este mai mult decat o revista, este o atitudine a unui grup cu interese comune. Nu, nu le propun sa isi faca si partid politic, doar sa se cunoasca intre ei (cititorii) si sa contribuie la continuarea ideii.

Mai mult, echipa de initiativa cauta un project manager. Nu stiu daca se cere experienta sau nu, cred insa ca e o ocazie unica de a invata cum se gestioneaza un proiect editorial si cum se poate face o revista cu multa pasiune.

La final, celor cu pasiuni, idei si preocupari deosebite le propun sa devina subiecte in urmatorul numar.

Detalii despre tot ce am anuntat mai sus gasiti aici.

Etichete:

1 Comments:

Anonymous Dekora said...

Da, nu este doar o revista, care TREBUIE sa fie citita.
Nu am reusit sa pun mana pe ea live, dar...vine mosul , cine stie.

4:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home