miercuri, decembrie 02, 2009

Online: Test-drive ING webcard la final

In ultimele patru saptamanai am avut la dispozitie un webcard ING si o suma de bani pentru un test de cumparaturi online. A fost o ocazie, poate cea mai buna, in care mi-am dat seama de cat de importante si utile sunt testele pe bloguri. Dar despre asta sper sa - nu uit sa - scriu in viitorul apropiat intr-un post separat. A fost si o oportunitate sa rodez si imbogatesc obiceiurile de plata online.

Ce am facut cu banii?
Webcardul a venit cu un pachet de servicii, ceea ce a fost clar un plus, pentru ca prin serviciul atasat de homebanking am platit deja doua randuri de facturi la utilitati. Am cumparat de pe Amazon (in doua randuri) haine, incaltaminte, jucarii si chiar o baterie de laptop. Vin foarte repede lucrurile. Nu am ratat ocazia de a comanda cateva tricouri de pe Threadless. Am donat pentru Wikipedia, mi-am reinnoit abonamentul Flickr Pro si mi-am luat online bilete la filmul This is It.

Cu ce raman?
Relatia mea cu webcard-ul nu se incheie aici. Voi folosi in continuare serviciul de homebanking pentru plata utilitatilor si il voi utiliza efectiv pentru diverse cumparaturi online viitoare, cel mai probabil pentru tranzactii in strainatate. Il voi alimenta cu sume nici prea mari, nici prea mici, fiind linistit ca sunt acoperit de asigurarea "Money Back Guarantee".

Test-Drive ING Webcard

Etichete: , , , ,

1 Comments:

Blogger Daniel said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

2:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home