joi, decembrie 31, 2009

Online: the Web Show



Fac multe lucruri dintr-un impuls de moment, fiindca imi vine o idee si/ sau pentru ca pur si simplu pot sa le fac. Asa a aparut si the Web Show.

Mi-am dat seama la un moment dat ca am la dispozitie o mult continut sau, mai bine zis, multe ocazii de a genera continut. Organizez atatea evenimente, invit oameni din diverse domenii si am acces la multe noutati, produse si servicii. Despre unele apuc sa scriu pe blog, insa am simtit ca niciodata nu pot acoperi relativ repede, intr-o formula interesanta si cat mai genuin toate aceste ocazii.

Asa am ajuns la ideea unui web show.

In mod normal, o emisiune se pregateste cu mult timp inainte, are un desfasurator si multe alte lucruri de care nu am habar. Noi am facut totul "on the go", fara nimic stabilit inainte, doar cu cateva idei vagi, ceva oportunitati si niste oameni pe care i-am luat pe sus la modul "hai, ca vreau sa te filmez vorbind despre...".

Ce a iesit vedeti mai sus.

Va rog sa treceti peste micile noastre scapari. Nimeni nu a avut timp sa se pregateasca, nu am revizuit materialul si de cele mai multe ori am tras "din prima". Avem tot timpul sa ne imbunatatim prestatia, mai important este continutul.

Asadar, ne-ar prinde foarte bine un feedback cu adevarat constructiv fata de ceea ce putem face. Si evident, suntem deschisi la tot felul de colaborari si subiecte pentru urmatoarele editii.

La final de post, ii multumesc inca o data lui Mihai pentru ca a fost "impulsiv" cand i-am spus ce vreau sa fac si s-a oferit neconditionat sa ma sustina tehnic, lui Alex pentru muzica si tuturor celor care s-au lasat filmati in acest episod pilot.

Etichete: , ,

9 Comments:

Blogger Sandu Maryan said...

foarte tare showul .

5:05 p.m.  
Blogger otrava said...

pozitiv! bravos

5:23 p.m.  
Anonymous tomitzel said...

Per total mi-a placut, poate ar fi bine atunci cand se vorbeste de un gadget, sa se prezinte imagini cu produsul respectiv decat sa-l vedem pe gadgeteer vorbind. Si apropo, "te poti da smecher" nu stiam ca e un feature la un produs :)) 5 things a fost singura sectiune care nu mi-a placut.

5:34 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ar fi interesant ca in video sa pot naviga prin subiecte, de exemplu daca un subiect nu ma intereseaza sa pot trece la altul.

7:03 p.m.  
Blogger Cristian said...

@tomitzel

Ne gandim la asta si noi. Evident, ne vom cizela pe parcurs!

@cristian
Da, e o super idee, am vazut-o aici: http://revision3.com/

Tine insa de capabilitatile player-ului, nu stiu sigur. Ma mai documentez si eu!

2:49 p.m.  
Anonymous nwradu said...

E foarte buna ideea, imi place sa descopar cum arata oamenii despre care doar citesc pe net. Multi erau pana acum doar un text, dar de acum au si un chip. Si montajul a fost foarte bun.

Trebuie facut insa ceva cu sunetul, se aude destul de rau si e zgomot mare de fond.

9:43 p.m.  
Blogger TechTaco said...

Da, mi-a placut. Si cred ca era si nevoie. Dar o data pe luna? O gramada de continut si doar o data pe luna? We want weekly revision3-style shows!
Si luati frumos cateva episoade, dupa care gasiti sponsori si dati si premii (nu ca emisiunea asta n-ar fi o reclama de la cap la coada).
La nivel de selectare sectiune din cadru video se poate face acum (mai rudimentar) cu youtube si annotations bazate pe running time.
Numai bine!

9:00 p.m.  
Blogger Cristian said...

@nwradu

Zgomotul de fond u mi s-a parut chiar asa de rau. O sa folosim niste icrofoane de lavaliera probabil de la viitoarea editie.

@tyler

Da, ideea ar fi sa reusim sa il facem saptamanal, insa cere resurse si timp.

Am retinut si ideea cu premiile.

Initial, am vrut sa il punem pe YouTube, insa avem o restrictie de 10 minute, iar show-ul a avut peste 20.

9:13 p.m.  
Anonymous Cristian George Strat said...

E o idee foarte bună și cu potențial de impact mare.

Eu urmăresc îndeaproape o emisiune online foarte tare. Se numește This Week in Startups și e găzduită de Jason Calacanis.

http://thisweekinstartups.com/

TWiST e foarte tare că e live și că folosesc twitter în timpul emisiunii. Audiența pune întrebări, dă feedback în timp real și în mod constant Jason roagă spectatorii să dea retweet-uri și să laude sponsorii în schimbul unor premii - invitații la evenimente.

Ei folosesc ustream.tv ca soluție tehnică pentru emisiune live. Have a look!

5:32 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home